خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصلاح خط کشی‌ها و آماده کردن شهری زیبا و با نشاط تا اول مهرماه در اصفهان ضروریست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۲۴

مسئولان شهرداری تا آغاز سال تحصیلی جدید ترمیم خط کشی خیابان‌های شهر اصفهان که باعثبرقراری نظم بیشتری می‌شود را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، تعامل و همکاری مسئولان شهرداری با آموزش و پرورش برای زیباسازی و ساماندهی مدارس و محیط‌های پیرامونی آن‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا امینیبه اقدامات شهرداری در جهت زیباسازی و ساماندهی محیط داخل و اطراف مدارس در کلان شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همکاری، همراهی و مساعدت بیشتر مسئولان شهرداری اصفهان در این زمینه و شروع با نشاط سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در این کلان شهر ضروریست.

وی به تأثیرگذاری خط کشی‌ها در ایجاد نظم و مقررات در خیابان‌ها اشاره کرد و از نبود خط کشی و مطلوب نبودن خط کشی‌ها در بعضی از خیابانهای سطح شهر اصفهان خبر داد و از مسئولان شهرداری خواست تسریع در ترمیم خط کشی خیابان‌های شهر اصفهان که باعثبرقراری نظم بیشتری می‌شود را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، تردد زیاد خودرو و آلودگی‌های زیست محیطی را باعثاز بین رفتن خط کشی خیابان‌ها در این شهر بیان کرد و گفت: اصلاح خط کشی‌ها و آماده کردن شهری زیبا و با نشاط تا اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ضروریست.

وی، برگزاری هفته فرهنگی تخت فولاد و معرفی و شناساندن مشاهیر و علمای اسلام مدفون در قبرستان تخت فولاد توسط مسئولان شهرداری اصفهان را قابل تقدیر دانست و افزود: قبرستان تخت فولاد بعد از قبرستان بقیع در مدینه منوره و قبرستان وادی السلام در نجف اشرف، مقدس‌ترین قبرستان جهان اسلام است و معرفی قابلیت‌های فرهنگی این گنجینه معنوی به شهروندان و گردشگران به ویژه نسل جوان اقدامی بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز