خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی صادرات:

از جوانان نمونه صادرکننده استان اصفهان تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۶۰۵

جوانان به جای تفکر کارمندی باید کارآفرینی را در خود تقویت کنند.

مسئول کمیته جوانان اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهار داشت: حمایت از جوانان صادرکننده یکی از اهداف اصلی این کمیته است و در این راستا کارگروه ویژه‌ای در کمیته برای انتخاب این جوان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر کشانی با بیان اینکه ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات است که در استان اصفهان پس از برنامه گرامی‌داشت کشوری با چند روز تأخیر برگزار می‌شود، بیان کرد: استان اصفهان به عنوان چهارمین استان صادرکننده کشور شناخته می‌شود و همواره نقش مؤثری در صادرات غیر نفتی دارد.

وی تصریح کرد: شرایط احراز جوانان نمونه صادرکننده استان اصفهان به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان نیز در این جلسه با تبیین جایگاه یک کارآفرین برای جوانان، گفت: جوانان باید برای خود خلق مزیت کنند و برای آن باید وقت بگذارند و کار کنند تا خروجی مغز خود را افزایش دهند.

مصطفی رناسی، یادگیری زبان دوم را یکی از الزامات یک جوان کارآفرین و فعال اقتصادی دانست و گفت: هر فعالیت اقتصادی نیازمند ارتباط بین‌المللی است و فعال اقتصادی که زبان انگلیسی بلد نباشد نمی‌تواند در این عرصه چندان موفق باشد.

رناسی خاطرنشان کرد: جوانان به جای تفکر کارمندی باید کارآفرینی را در خود تقویت کنند و تفکر کارمند بودن در یک سازمان بزرگ را به مدیریت در یک سازمان کوچک تغییر دهند.

وی خواستار تسهیل در عضوگیری کمیته جوانان اتاق اصفهان شد و گفت: حضور جوانان مشتاق به کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی در اتاق می‌تواند آینده موفقی برای شهر اصفهان رقم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز