خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان:

خدمت به قشر آسیب پذیر، نیازمند داشتن روحیه خدمت گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۶۸

از تمام پتانسیل‌های موجود فرهنگی و مذهبی در شهرستان گلپایگان، برای پیشبرد اهداف تربیتی سازمان و اصلاح قشر آسیب پذیربهره برداری کنید.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان، با حضور در شهرستان گلپایگان از زندان این شهرستان بازدید و در دیدار با کارکنان این زندان گفت: خدمت موثر به قشر آسیب پذیر جامعه نیازمند داشتن روحیه خدمت گذاری است.

امیری گفت: اگر به کار زندانبانی تنها به عنوان یک شغل و درآمدزایی نگاه کنیم می‌بایست در نگاه‌مان تغییراتی را ایجاد کنیم. چرا که به نتیجه مثبتی دست نخواهیم یافت. اما اگر در کنار شغل یک روحیه خدمت گذاری نیز همراه کنیم نتیجه به مراتب بهتری را کسب می‌‌کنیم.

وی خدمت به قشر آسیب پذیری که راه صحیح را به اشتباه طی کرده‌اند را با ارزش عنوان کرد و افزود: شهرستان گلپایگان با داشتن مراجع عظام وعلما و بزرگان دینی و فرهنگی شرایطی را برای شما در جهت اصلاح و تربیت بهتر مددجویان ایجاد می‌کند و همت کلیه همکاران این زندان را می‌طلبد تا از تمام پتانسیل‌های موجود فرهنگی و مذهبی در شهرستان در جهت پیشبرد اهداف تربیتی سازمان و اصلاح قشر آسیب پذیر بهره برداری کنید.

وی کار زندانبانی را کاری ارزشی دانسته و افزود: دانستن اینکه خدا بنده گنهکار و خطاکار خود را تحویل ما نموده و همگی ما به عنوان خلیفه الله در این مکان خدمت می‌کنیم احتیاج به داشتن یک نگاه مثبت است.

مدیر کل زندانهای اصفهان در ادامه بازدید از زندان گلپایگان در جمع مددجویان حضور پیدا نمود و راه نجات از بحرانهای اجتماعی را بهره جستن از ائمه اطهار و اتکال به خدا عنوان کرد و افزود: افسوس خوردن از این شرایط و گناه خود را به گردن دیگران انداختن گره‌ای از مشکلات شما باز نمی‌کند و تنها می‌بایست نگاه مثبت داشته باشید و بگویید خدا دوستدار من بوده که برای اصلاح شدن ودوری از رفتارهای ناپسند مسیر زندان را جلوی قدم‌هایم گذاشت تا با عبرت گرفتن از گذشته زندگی‌ای در کمال ارامش را پایه ریزی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز