خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

اختصاص بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان بودجه در مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۹۶

در سال گذشته، مبلغ ۳۷۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در بخش درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان اصفهان هزینه شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه به منظور رصد خدمات ارائه شده در مراکز ملکی و غیرملکی، خط تلفن مستقیم ارتباط با مدیر درمان به شماره ۳۲۶۶۷۸۹۴ راه اندازی شده است گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز ملکی، بحث‌های مربوط به اعتباربخشی یا ایزو در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اعتصام‌پور؛ با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های امسال این معاونت بازسازی فضای اورژانس بیمارستان شریعتی در سه فاز با پیشرفت ۹۵ درصدی است ادامه داد: بهسازی و توسعه فضای اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نجف آباد، تعمیرات اساسی درمانگاه اعلمی هرندی خیابان احمدآباد با تمرکز بر پایش بیماری‌های دیابت و فشارخون از اقدامات دردست اجرای این معاونت است.

وی گفت: احداثپلی کلینیک تخصصی بیمارستان غرضی، احداثپلی کلینیک تخصصی نجف آّباد، تعمیرات اساسی پلی کلینیک زرین شهر و خرید زمین و احداثدرمانگاه رهنان و تیران و کرون هم در دست اقدام است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بخش درمان غیرمستقیم، ۴ هزار و ۴۰۰ مرکز از بیمارستان گرفته تا مطب پزشک طرف قرارداد این معاونت هستند، گفت: در سال گذشته، مبلغ ۳۷۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در بخش درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد هزینه شد.

وی بیان داشت: در استان اصفهان و به غیر از شهرهای کاشان و آران و بیدگل ۲ میلیون و ۸۴۱ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مدیریت درمان به دو بخش مستقیم و غیرمستقیم تقسیم می‌شود، افزود: درمان مستقیم در مراکز ملکی و درمان غیرمستقیم در مراکز طرف قرارداد صورت می‌گیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: مراکز ملکی استان شامل سه بیمارستان شریعتی، غرضی و فاطمه زهرا(س) نجف آباد به ظرفیت ۷۸۴ تخت، ۲۶ پلی کلینیک و دو مرکز دندانپزشکی خیابان ولی عصر(عج) و خیابان چهارباغ بالا هستند.

بیش از ۴۷ هزار عمل جراحی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی درسال گذشته

وی بیان داشت: در سال ۹۲، تعداد ۷۷ هزار و ۱۶۰ هزار بیمار در ۳ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی بستری شدند و تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۷ عمل جراحی هم در این مراکز صورت گرفت.

اعتصام‌پور گفت: در سال گذشته، تعداد ۵ هزار و ۴۳۳ زایمان طبیعی و ۶ هزار و ۲۱۲ سزارین در بیمارستان‌های شریعتی، غرضی و فاطمه زهرا(س) نجف آباد صورت گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یادآور شد: در بخش درمان غیرمستقیم، ۴ هزار و ۴۰۰ مرکز از بیمارستان گرفته تا مطب پزشک طرف قرارداد این معاونت هستند.

وی بیان داشت: در سال ۹۲، تعداد ۴ میلیون و ۷۷۲ هزار ویزیت در مراکز ملکی این سازمان صورت گرفته که رتبه دوم کشوری بعد از استان تهران را به خود اختصاص داده است.

اعتصام‌پور گفت: در سال گذشته، تعداد ۶ میلیون و ۹۴۱ هزار ویزیت سرپایی پزشک و دندانپزشک در مراکز طرف قرارداد استان اصفهان صورت گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان افزود: در سال ۹۲ و در بخش درمان مستقیم، ۱۹۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان در مراکز ملکی تأمین اجتماعی هزینه شد که شامل هزینه دارو، مواد مصرفی پزشکی و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بوده است.

وی ابراز داشت: در سال گذشته، مبلغ ۳۷۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در بخش درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد هزینه شد.

اعتصام‌پور گفت: به منظور هماهنگی سازمان‌های بیمه گر استان، شورای همسویی سازمان‌های بیمه گر راه اندازی شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یادآور شد: در بخش درمان مستقیم، شورای علمی تخصصی با حضور ۳۰ نفر از پزشکان متخصص رشته‌های مختلف تشکیل شده که با بازدید از مراکز ملکی، چالش‌های موجود را بررسی کنند تا راهکارهای لازم اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز