خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز مدیریت راههای استان اصفهان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۷۵ هزار تخلف سرعت غیر مجاز در اتوبان فرودگاه به اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۳۸

محورهای ارتباطی ذوب آهن – اصفهان، مورچه خورت – اصفهان و بلعکس، فرودگاه – اصفهان و بلعکس بیشترین تردد را در میان جاده‌های استان داشتند و محور فرودگاه به اصفهان بیشترین آمار تخلف سرعت غیر مجاز را به خود اختصاص داده است.

بیش از ۷۵ هزار مورد تخلف سرعت غیرمجاز در یک ماهه اردیبهشت در اتوبان فرودگاه – اصفهان توسطدستگاههای تردد شمار برخط به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: محورهای ارتباطی ذوب آهن – اصفهان، مورچه خورت – اصفهان و بلعکس، فرودگاه – اصفهان و بلعکس بیشترین تردد را در میان جاده‌های استان داشتند و محور فرودگاه به اصفهان بیشترین آمار تخلف سرعت غیر مجاز را به خود اختصاص داده است.

محمد علی اسماعیلزاده تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مجاز تاثیر بسیار زیادی در ایمنی سفر دارد و متخلفین از سرعت مجاز علاوه بر اینکه احتمال خطر را برای خود افزایش می‌دهند، موجبات بهوجود آوردن حوادثجاده‌ای را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از محورهای اصلی استان به دوربین‌های ثبت تخلف و دستگاه تردد شمار برخط مجهزمی باشد افزود: تخلفات ثبت شده در اختیار پلیس راه استان قرار می‌گیرد

سرپرست مرکز مدیریت راه‌ها خاطرنشان کرد: تصادفات رانندگی صدمات جبران ناپذیر مادی و معنوی در پی دارد و کاهش آن نیازمند عزم ملی و همکاری همه جانبه مردم، رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور از سوی آن‌ها است.

اسماعیلزاده از رانندگان و مسافران درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات و همکاری با مسئولان و نهادهای ذی ربط شرایط سفر ایمن و راحتی را برای خود و دیگران فراهم کنند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز