خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتراداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برای آموزش طرح های اقتصاد مقاومتی:

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۵۵

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در اجرای آموزش طرح های اقتصاد مقاومتی سال ۱۳۹۲ رتبه برتر استان را کسب کرد.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید، از دو دستگاه اجرایی استان در اجرای برتر آموزش طرح های اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد. یکی از این دستگاهها اداره فنی و حرفه ای استان اصفهان بود که توسط استاندار اصفهان از زحمات مدیران آن تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز لوح تقدیر اجرای موفق طرح فوق را از دست استاندار اصفهان دریافت کرد. در متن این لوح آمده است:

ایران سرافراز در سال ۱۳۹۲ که سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نام گرفته است، شاهد به بار نشستن اجرای آموزش طرح های اقتصاد مقاومتی در میهن اسلامی بود. انجام موفقیت آمیز این طرح در افزایش دانش، مهارت و سازندگی به کشور نقش آفرینی می کند که بدون مدیریت انقلابی و خالصانه مدیران و دست اندارکاران آن مقدور نمی باشد.

بدینوسیله از زحمات ارزشمند جنابعالی تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز