خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

کل ساعت کار اداری به رفع و رجوع مسائل مردم اختصاص داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۶۴

هزینه های مصرف آب، برق، گاز و تلفن باید در ادارات و دستگاه های اجرایی ۲۵ درصد کاهش یابد.

استاندار اصفهان در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با موضوع اخلاق اداری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، برگزار شد، گفت: صرفه جویی در مصرف و کاهش هزینه‌ها باید در برنامه مدیران استان قرار گیرد و هزینه‌های مصرف آب، برق، گاز و تلفن باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۲۵ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور با اشاره به مسئله کمبود آب در استان، خواستار جایگزینی سیستم‌های کاهنده آب شد و خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف آب در بهبود شرایط موجود تأثیرگذار خواهد بود.

زرگرپور تشکیل جلسات در خارج از وقت اداری را دارای اهمیت دانست و افزود: تشکیل جلسات بایستی هدفمند، برنامه محور و با موضوعات از قبل مشخص شده و دارای دستور کار باشند.

وی اظهار داشت: لازم است حتی الامکان کل ساعت کار اداری به رفع و رجوع مسائل مردم و فعالیت‌های اساسی‌تر و مفید‌تر پرداخته شود.

استاندار اصفهان حضور شخص مدیر در جلسات تصمیم ساز را بر نتیجه بخش بودن آن مؤثر دانست و اذعان داشت: لازم است در صورت شرکت معاون و یا کار‌شناس در جلسات، شخص شرکت کننده فردی ثابت و با اختیارات و اطلاعات لازم باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: چنانچه حجاب و عفاف در ادارات و سازمان‌ها به نحو مطلوب‌تر رعایت شود، کنترل لازم در فضای عمومی جامعه بهتر می‌سر خواهد شد.

وی چادر را حجاب بر‌تر برای بانوان عنوان کرد و گفت: استفاده از چادر در مراکز اداری برای خانم‌های شاغل یک ضرورت است و مراجعین نیز بایستی با حجاب کامل و مورد پذیرش عرف جامعه و شرع مقدس در ادارات حاضر شوند.

زرگرپور با تأکید بر اینکه در ادارت باید نمازخانه‌ها بهترین مکان اداره باشد، ابراز تأسف نمود که برخی نمازخانه‌ها در شأن یک حکومت اسلامی نیست و باید بهترین مکان هر اداره به نمازخانه‌ها اختصاص یابد.

وی بیان داشت: طنین انداز شدن صدای ملکوتی اذان در ادارت، ‌یکی از نشانه‌های حکومت اسلامی است و حضور مدیران در صف اول نماز در ترویج این فرهنگ حائز اهمیت است.

آیت اله طباطبایی نیز در این جلسه ضمن تشریح مبانی اقتصاد مقاومتی و تأکید بر صرفه جویی، به تبیین رویکرد سبک زندگی ایرانی - اسلامی پرداخت و در ادامه از اشاعه فرهنگ مصرف گرایی در برخی از بخش‌های جامعه از جمله برخی ادارات انتقاد کرد و خواستار پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی - اسلامی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز