خبرگزاری کار ایران

مدیر آمار و برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

ثبت‌نام ۱۱ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت یارانه‌

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۷۱

بیش از ۱۱ هزار خانوار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت یارانه ثبت‌نام شدند.

مدیر آمار و برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت ثبت‌نام یارانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: از ابتدای اعلام ثبت‌نام یارانه تا کنون ۱۱ هزار و ۲۲ خانوار مددجوی تحت پوشش امداد ثبت‌نام دریافت یارانه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علی محمدی تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۳۱۷ خانوار غیر مددجو توسط کمیته امداد استان اصفهان ثبت‌نام یارانه انجام داده‌اند که در کل ۱۳ هزار و ۳۳۹ خانوار توسط کمیته امداد استان اصفهان ثبت‌نام انجام دادند.

مدیر آمار و برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اصفهان افزود: شهرستان اصفهان با ثبت‌نام ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار و شهرستان شهرضا با یک هزار و ۳۲۵ خانوار بیشترین ثبت‌نام یارانه را تا کنون داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد سایر افراد غیر مددجو را نیز ثبت‌نام کرده است، اذعان داشت: در راستای تسهیل امور ثبت‌نام یارانه‌ای ۷۲ نفر از کارکنان کمیته امداد استان اصفهان به صورت ویژه برای ثبت اطلاعات مردمی همکاری می‌کردند.

محمدی با بیان اینکه از ۹۰ هزار خانوار تحت پوشش امداد، فقط ۱۱ هزار و ۲۲ خانوار آن‌ها توسط کمیته امداد ثبت‌نام یارانه‌ای کردند، گفت: حدود ۲۰ درصد از مددجویان که بیشتر از خانوارهای بدون بضاعت، سالمند و از کار افتاده بوده است توسط کمیته امداد ثبت‌نام شدند و بقیه از سایر طرق اقدام به ثبت‌نام یارانه کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز