خبرگزاری کار ایران

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین اعلام کرد:

برگزاری دوره سطح ۴ حوزه علمیه خواهران در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۸۴

به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کل کشور و با همکاری موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دوره سطح ۴ حوزه خواهران(دکتری) برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه مجوز برگزاری دوره سطح ۴ در دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی ویژه طلاب خواهران به ۲ مرکزدر قم و یک مرکز برای استان‌های اصفهان و تهران نموده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول قاسمی اظهار داشت: در اصفهان به دلیل حضور اساتید قوی و امکانات آموزشی مناسب این مجوزبه موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان داده شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه مسئله خانواده یکی از ماموریت‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است از بین دو رشته ارائه شده، تقاضای موسسه مجتهده امین درخواست برای پذیرش در رشته فقه خانواده بوده است که با موافقت صورت گرفته از سوی مرکز مدیریت خواهران کشور در همین رشته نیز پذیرش خواهد داشت.
رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین با اشاره به شرایط داوطلبان و نحوه ثبت نام تصریح کرد: خواهران علاقمندی که در هر کدام از رشته‌های حوزوی دارای مدرک سطح ۳ باشند یا تا آخر شهریور ماه از پایان نامه خود دفاع کنند می‌توانند تا تاریخ دوم اردیبهشت ماه در ساعات اداری به موسسه مجتهده امین واقع در خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی، کوچه شماره ۲ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. morsalat. irمراجعه و یا با شماره تلفن ۲۶۵۹۰۵۵ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز