خبرگزاری کار ایران

توسط حوزه هنری استان اصفهان؛

کتاب " هرگز " تازه ترین نوشته عبدالکریم شمشیری به چاپ رسید

کد خبر : ۱۵۷۱۴۱

کتاب " هرگز " تازه ترین نوشته عبدالکریم شمشیری(محمددوست) است که توسط حوزه هنری استان اصفهان منتشر شد.

ایلنا: کتاب " هرگز " تازه ترین نوشته عبدالکریم شمشیری(محمددوست) است که توسط حوزه هنری استان اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، تدوین این کتاب توسط فضل الله صابری در۱۲۷ صفحه انجام شده و این کتاب را انتشارات شهید حسین فهمیده به چاپ رسانده است.

این کتاب به موضوع اسلام و مسائل متفرقه از منظر قرآن و احادیثاسلامی می‌پردازد و مهم‌ترین نکاتی که هرگز نباید انجام داد را بیان می‌کند.

نخستین چاپ این کتاب در ۳۰۰۰ نسخه انجام گرفت، نویسنده این کتاب در مقدمه چنین آورده است که هرگز، قید زمان است به معنای هیچ وقت و هیچ‌گاه و ابداً و به این معنی همیشه در جمله منفی می‌آید و من از آن جهت هرگز را برای عنوان این کتاب برگزیده‌ام که با تأسی به آیات کریمهٔ قرآن عظیم الشأن و احادیثگوهربار معصومین علیهم السلام به هم یادآور شویم که ما معتقدان و مومنان به معارف ناب دین اسلام نباید: هرگز به غیرخدا دل خوش کنیم که جز او کسی در عالم وجود کاره‌ای نیست. هرگزاگر کوهی از گناه هم بر دوش داشته باشیم از درگه او ناامید و مأیوس نشویم. هرگز تصور نکنیم راهِ استغفار و توبه بر ما و دیگران بسته است وما را بر درگه عفو و بخشش او راهی نیست. هرگز فکر نکنیم می‌توان از بیراهه‌ها به مقصد رسید، تنها راه نجات از گمراهی و ضلالت، صراط مستقیم کسانی است که به آن‌ها نعمت هدایت عطا شد. هرگز انفاق را برای رسیدن به نیکی و نیکوکاری دست کم نگیریم و حتی در فقر و نیازمندی، از آن برای خود مَفر و راه گریزی بیابیم.

گفتنی است، این کتاب به صورت فایل PDF بر روی سایت حوزه هنری استان اصفهان قابل دسترسی می‌باشد، علاقه مندان می‌توانند نسخه دیجیتالی این کتاب را از آدرس www. artesfahan. ir دانلود نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز