خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

در اقتصاد مقاومتی، تحریم باعثبروز استعدادها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۹۸

واردات بی‌رویه کالاهای غربی و شرقی به کشور بسیاری از کارخانه‌های صنعتی را با چالش مواجه کرده است.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون با نامگذاری این سال‌ها به عنوان اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حماسه اقتصادی چهارچوب کلی اقتصاد مقاومتی را ترسیم کرده‌اند گفت: از نظر ایشان اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که در شرایط تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان، تضمین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی تحریم، باعثبروز استعداد‌ها و فعال شدن نیروهای درونی و ظرفیت عظیم ملت ایران می‌شود و این در حالیست که در شرایط تحریم کشور به فناوریهای پیشرفته هسته‌ای و سلولهای بنیادی دست یافته است.

عدنان زادهوش به تاثیر منفی واردات بی‌رویه بر اقتصاد کشور تاکید و تصریح کرد: واردات بی‌رویه کالاهای غربی و شرقی به کشور بسیاری از کارخانه‌های صنعتی را با چالش مواجه کرده است.

وی ثبات اقتصادی و داشتن دیدگاه بلندمدت در سیاست‌های اقتصادی، مدیریت بهینه منابع، تامین امنیت اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد و توسعه کارآفرینی، توسعه اقتصاد و صنایع دانش بنیان، حمایت از تولید ملی، توسعه صادرات غیرنفتی، ارتقاء فرهنگ کار، استفاده از تولیدات داخلی و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از تجمل گرایی را از جمله راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز