عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در اصفهان:
تولید کنندگان داخلی برای برندسازی تلاش بیشتری کنند
تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد.
ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در بازدید از گروه صنعتی انتخاب، گفت: تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد و تمامی این شاخص ها را در کالاهای خود لحاظ کنند و این بدون صرف وقت و هزینه و انجام مطالعات گسترده میسر نیست.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازاصفهان " سید هادی حسینی "؛ همچنین در ارتباط با مقوله برند سازی به عنوان یکی از مهم ترین مباحثمطرح شده در اقتصاد تصریح کرد: تولید کنندگان ایرانی باید به اهمیت برندسازی واقف باشند، چرا که از لحاظ جامعه شناختی و روانشناختی، برند مطرح برای مردم بسیار اهمیت دارد، هر چه تولید کنندگان بتوانند کالای خود را در بین مردم مطرح و اعتماد مخاطبان را جلب کنند، به طور حتم استقبال از محصولات بهتر خواهد شد، همچنین پاسخگو بودن به مشتریان باید همیشگی باشد.
نماینده جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقوله های برندسازی و فرهنگ کار در گروه صنعتی انتخاب به عنوان یکی از تولید کنندگان شاخص بخش خصوصی، شرایط مناسبی دارد، بیان داشت: برند سازی در این مجموعه به خوبی انجام شده و فرهنگ مطلوب کار نیز حاکم است، بر خلاف بسیاری از مجموعه ها، در این مجموعه نیروی انسانی اضافه و بیکار مشاهده نمی شود و این نشان از مدیریت صحیح نیروی انسانی دارد، همچنین واحد تحقیق و توسعه با توجه به ارتباط مناسب با مراکز علمی و دانشگاه ها توانسته فعالیت مثبتی داشته باشد.
شایان ذکر است؛ گروه صنعتی انتخاب بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با ۸ کارخانه تولیدی با مساحت ۴۵۰ هزار مترمربع، ۱۷ شرکت بازرگانی - خدماتی و عرضه بیش از ۲۵۰ قلم لوازم خانگی از قطبهای بزرگ صنعتی ایران به شمار میآید. محصولاتی نظیر اسنوا، حایر، دوو، بست و تکنوگاز در این مجموعه صنعتی ساخته می شود.