خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در اصفهان:

تولید کنندگان داخلی برای برندسازی تلاش بیشتری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۱۰

تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد.

ایلنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در بازدید از گروه صنعتی انتخاب، گفت: تولید کنندگان داخلی باید بیشتر از گذشته به ذائقه مشتریان توجه کنند و این مطلب را به عنوان یک اصل بپذیرند که تلفیقی از زیبایی، قیمت، کیفیت و کارایی برای مخاطبان اهمیت دارد و تمامی این شاخص ها را در کالاهای خود لحاظ کنند و این بدون صرف وقت و هزینه و انجام مطالعات گسترده میسر نیست.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازاصفهان " سید هادی حسینی "؛ همچنین در ارتباط با مقوله برند سازی به عنوان یکی از مهم ترین مباحثمطرح شده در اقتصاد تصریح کرد: تولید کنندگان ایرانی باید به اهمیت برندسازی واقف باشند، چرا که از لحاظ جامعه شناختی و روانشناختی، برند مطرح برای مردم بسیار اهمیت دارد، هر چه تولید کنندگان بتوانند کالای خود را در بین مردم مطرح و اعتماد مخاطبان را جلب کنند، به طور حتم استقبال از محصولات بهتر خواهد شد، همچنین پاسخگو بودن به مشتریان باید همیشگی باشد.

نماینده جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقوله های برندسازی و فرهنگ کار در گروه صنعتی انتخاب به عنوان یکی از تولید کنندگان شاخص بخش خصوصی، شرایط مناسبی دارد، بیان داشت: برند سازی در این مجموعه به خوبی انجام شده و فرهنگ مطلوب کار نیز حاکم است، بر خلاف بسیاری از مجموعه ها، در این مجموعه نیروی انسانی اضافه و بیکار مشاهده نمی شود و این نشان از مدیریت صحیح نیروی انسانی دارد، همچنین واحد تحقیق و توسعه با توجه به ارتباط مناسب با مراکز علمی و دانشگاه ها توانسته فعالیت مثبتی داشته باشد.

شایان ذکر است؛ گروه صنعتی انتخاب بزرگ‌ ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با ۸ کارخانه تولیدی با مساحت ۴۵۰ هزار مترمربع، ۱۷ شرکت بازرگانی - خدماتی و عرضه بیش از ۲۵۰ قلم لوازم خانگی از قطب‌های بزرگ صنعتی ایران به شمار می‌آید. محصولاتی نظیر اسنوا، حایر، دوو، بست و تکنوگاز در این مجموعه صنعتی ساخته می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز