خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۵۶

پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گیاه، گیاهان دارویی از اول اسفند ماه در اصفهان برگزار می شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی با هدف توسعه فرهنگ مصرف گل و گیاه، گیاهان دارویی و ارتقاء سطح نشاط و شادابی در بین شهروندان و همچنین معرفی تولید کنندگان داخلی در راستای حمایت از تولید ملی از اول اسفندماه در محل بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان واقع در خیابان همدانیان آغاز و ۲۹ اسفندماه خاتمه می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید رضا حکیم فعال اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۵۰ نفر تولیدکنندگان مشاغل خانگی و ۱۳ تولید کننده بر‌تر استان و کشور محصولات خود را در این جشنواره عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: محصولاتی همچون مینیاتور، تذهیب، گل‌های مصنوعی، انواع چرم، تابلوهای نقاشی، انواع سفره‌های هفت سین، گل‌های شاخه بریده، گل‌های گلدانی، گل‌های آپارتمانی، انواع کاکتوس، درخت و درختچه‌های مثمر و غیر مثمر، انواع ابزار باغبانی در این بازار عرضه می‌شود.
گفتنی است: پانزدهمین جشنواره گل و گیاه، ماهیان زینتی و مشاغل خانگی از اول اسفندماه همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸صبح الی ۱۳و ۱۵ الی ۲۱ شب دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز