خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

آیین تکریم و معارفه فرماندار فلاورجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۸

با حضور استاندار اصفهان از زحمات و تلاش های همت‌اله مومنی تقدیر و تجلیل و اصغر هدایت به عنوان فرماندار جدید شهرستان فلاورجان معرفی شد.

با حضور استاندار اصفهان از زحمات و تلاش‌های همت‌اله مومنی تقدیر و تجلیل و اصغر هدایت به عنوان فرماندار جدید شهرستان فلاورجان معرفی شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، در این مراسم زرگرپور گفت: حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی عظیم و حماسی ۲۲ بهمن امسال، پشتوانه مستحکمی برای مذاکرات بعدی خواهد بود.
استاندار اصفهان ضمن ادای احترام به ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان، اظهار داشت: اگر امروز عزت، عظمت و کرامتی وجود دارد به برکت اسلام است و پرچم اسلام به برکت خون شهدا برافراشته خواهد ماند.
وی با اشاره به تأثیر مثبت حضور مردم در حمایت از نظام، ‌اظهار داشت: حرکت میلیونی مردم در روز ۲۲ بهمن، یادآور روزهای نخستین انقلاب بود و مطابق با پیش بینی مقام عظمای ولایت، با دیگر دنیا حضور گسترده مردم را نظاره کرد.
رسول زرگرپور تجدید بیعت مردم با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین حمایت و پشتیبانی از دولت تدبیر و امید را پشتوانه مستحکمی برای نظام و دولت دانست.
وی تصریح کرد: بدون شک فضای مذاکرات پس از چنین حضور گستره و اعلام حمایت مردمی متحول خواهد شد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: بار دیگر اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مردم و نام گذاری سال جاری مبنی بر «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در حضور گسترده مردم نمود پیدا کرد.
وی بیان داشت: درود بر کسانی که این حماسه را آفریدند و صلابت و شکوه و اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند.
زرگرپور با اشاره به حضور حماسی مردم در ۲۴ خرداد سال جاری، اظهار داشت: شعارهای رئیس جمهور تجلی مطالبات مردم بود.
وی ضمن تأکید بر اینکه همه باید در راستای مطالبات مردم حرکت کنیم، اذعان داشت: رعایت اعتدال به عنوان مبنای حرکت دولت تدبیر و امید مطرح است.
استاندار اصفهان بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و رفع مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: طرح جامع احیای حوضهٔ آبریز زاینده رود در راستای همین مطالبات تصویب شد.
وی با دیگر عوامل بروز خشکسال و مشکلات آب استان را برشمرد و افزود: این مسائل از مراجع رسمی کشور در حال پیگیری است.
رسول زرگرپور همچنین اصل همکاری، ‌همدلی و مشارکت را در بین خدمتگزاران مردم عامل مهم برشمرد و افزود نتیجه این مسئله حصول رضایت مردم و اجرای درخواست‌های آنان خواهد بود.
شایان ذکر است در این مراسم همت‌اله مومنی تکریم و اصغر هدایت به عنوان فرماندار جدید شهرستان فلاورجان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز