خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توسعه فرانچایز به ایجاد شغل‌های اثرگذار و پایدار می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۳۴

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه فرانچایز تلاش بسیاری صورت گرفته و یکی از ویژگی‌های مثبت آن ایجاد شغل‌های اثرگذار و پایدار است، حامی این سرویس خواهیم بود، درصورتی‌که انحصار ایجاد نشود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود کریمی بیرانوند در دیدار از شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای زندگی خوشمزه ایرانیان (برند جان اسنک) اظهار کرد: مجموعه جان اسنک تمام ویژگی‌های مثبت یک کسب‌وکار همچون هم‌افزایی، دانش و دلگرمی را دارا است، سرویس فرانچایز یک سرویس قابل‌ملاحظه برای توسعه کسب‌وکار است و از سال گذشته برای توسعه این سرویس جلسات متعددی برگزار شده است.

 وی افزود: برای توسعه فرانچایز تلاش بسیاری صورت گرفته و یکی از ویژگی‌های مثبت آن ایجاد شغل‌های اثرگذار و پایدار است، حامی این سرویس خواهیم بود، درصورتی‌که انحصار ایجاد نشود و امیدوارم در آینده شاهد چنین مسئله‌ای باشیم.

 وی افزود: در این مدت اتفاقات خوبی در حوزه فرانچایز رقم خورده و نرخ بیکاری نیز کاهش قابل‌توجهی پیدا کرده است. امیدوارم آمار کاهش بیکاری در تمامی استان‌های ما تک‌رقمی شود.

 مهدی طغیانی، نماینده مجلس نیز در ادامه تصریح کرد: در تمامی دنیا بر اساس تجربه، کسب‌وکار راه‌اندازی می‌شود و اینکه سرریز این دانش‌ها همچون نمونه فعالیت مؤثر جان اسنک به کسب‌وکارهای دیگر انتقال پیدا کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

 همچنین مهدی مقوا ساز، مدیرعامل مجموعه جان اسنک بیان کرد: اصل یک فرانچایز پشتیبانی شعبه‌ها است و برای مدیریت آن سه کارخانه در اصفهان ایجاد شد. در واقع شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای زندگی خوشمزه ایرانیان (جان اسنک)، با سه کارخانه تهیه و تولید مواد اولیه و دستگاه صنعتی اختصاصی اسنک، شرکت جان نان (سهامی خاص)، گلخانه تولید محصولات و صیفی‌جات و همچنین سایر محصولات غذایی، با بیش از ۵۴ شعبه ارائه‌دهنده محصولات به‌صورت فعال در ۱۳ استان از جمله استان‌های اصفهان، تهران، فارس، چهارمحال‌وبختیاری، مازندران و خوزستان و سایر شهرستان‌ها، بالغ بر ۸۳۳ نفر نیروی کار مستقیم و حدود ۲۰۰۰ نفر غیرمستقیم مفتخر است که به هم‌میهنان عزیزمان در زمینه صنایع غذای سالم، لذیذ و خوشمزه به‌صورت کاملاً یکپارچه ارائه خدمت می‌نماید. تمامی مواد با کیفیت و وزن مشخص به تمامی شعبه‌ها در سراسر کشور ارسال می‌شود و این موضوع تفاوت بسیاری با تابلو فروشی دارد. همچنین ۱۲ شعبه نیز در حال حاضر در حال آماده سازی برای افتتاح هستند.

 مقواساز عنوان کرد: جان اسنک در کل دانشگاه‌های کشور شعبه‌های فعال ایجاد خواهد کرد و در حال حاضر نیز دو شعبه فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و نجف‌آباد دایر است، امیدوارم شعبه‌های فعال به خارج از کشور راه پیدا کند تا با برندهای اقتصادی معتبر رقابت کنیم.

وی افزود: اولین مجموعه فست‌فود هستیم که مجوز غذایی حلال دریافت کرده‌ایم چرا که از مواد با کیفیت استفاده می‌کنیم، ماهیانه حدود ۱۲ تن گوشت گرم و ۲۰ تن شینسل گرم مرغ استفاده می‌کنیم و در سیستم CRM تمامی شکایات مشتریان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا رضایت آن‌ها جلب شود و به همین دلیل نزدیک به ۴ میلیون CRM ثابت داریم.

مقواساز اضافه کرد: به زودی پروژه جان پلو ایجاد خواهد شد و غذاهای اصیل ایرانی را با کمترین مبلغ و بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار خواهیم داد و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

 در ادامه سعید مقواساز، رئیس هیئت مدیره مجموعه جان اسنک اظهار کرد: جان اسنک یک فست‌فود نیست و در واقع در صنعت تولید و توزیع مواد اولیه فعالیت دارد که تنوع غذایی در آن دیده می‌شود، ضمن اینکه تمامی مدیران ما تلاش خود را برای موفقیت این مجموعه به کار گرفته‌اند و تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول می‌شوند از تمامی مقادیر پاداشی و رفاهی بهره‌مند هستند، این مسئله برای تمامی کارکنان اهمیت دارد؛ چراکه از زحمات آن‌ها تقدیر می‌شود.

 وی افزود: هزینه‌های فرانچایز برخلاف ظاهر زیبا بسیار سنگین است و تلاش برای رشد فرانچایز شبانه‌روزی است و عملکرد شعبه‌ها براساس هوش مصنوعی سنجیده می‌شود.

 وی گفت: فعالیت ما در بحث ورزشی ادامه‌دار خواهد بود و هدف ما در عرصه ورزشی قهرمانی است و علاوه بر ایجاد آکادمی والیبال و تکواندو در سایر عرصه‌ها نیز فعالیت پررنگی خواهیم داشت.

 مسعود زارعان، معاونت تحقیقات، نوآوری و توسعه کسب‌وکار شرکت نیز، توسعه تعداد یک هزار شعبه تا سال ۲۰۳۰ در کل کشور را خبر داد و اینکه این موضوع موجب اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر به طور مستقیم خواهد بود.

 زارعان افزود: این امکان به صورت کامل برای ما فراهم است تا مدل مدیریت فرانچایز یکپارچه هوشمند را در سایر صنایع نیز به‌کارگیری کنیم و موجب ایجاد اشتغال پایدار در سراسر کشور شویم.

 در پایان نیز محمد رکنی، معاون فناوری اطلاعات جان اسنک اظهار کرد: بهترین داروی درمانی برای بیکاری کشور مدل کسب‌وکار فرانچایز جان اسنک است، تلاش ما ایجاد زیرساخت‌ها بر اساس فرانچایز اصولی است چرا که بیشتر مجموعه‌ها به دلیل تجربه‌های ناموفق خیلی سریع از بازار کنار رفتند و با استفاده از این تجربه‌ها موفق شدیم نزدیک به ۸ میلیون فیش صادر کنیم، ۵۴ شعبه فعال داریم و ۴ میلیون مشتری از خدمات ما بهره‌مند شوند.

 وی افزود: همچنین سایر شعبه‌های جان اسنک نیز در ماه‌های آینده افتتاح خواهند شد، بنابراین در مجموعه جان اسنک بر اساس اطلاعات و فناوری مسیر خود را جلو می‌بریم.

 وی افزود: در پلتفرم جان، بخشی از فعالیت‌های ما قابل مشاهده است و در کشورهای مختلف زیرساخت‌های ما میزبانی می‌شود که مرکز تمامی آن‌ها ایران است. برخی سامانه‌های زیرساختی ایجاد شده که میان شعبه‌های مختلف مشترک است.

 رکنی تصریح کرد: همچنین از سامانه فروش استفاده می‌کنیم که شامل ابزارهای مدیریتی می‌شود و تمامی این موارد سبب شده مجموعه جان اسنک به صورت تمام‌عیار به مشتریان خود خدمات ارائه دهد.

 وی افزود: مجموعه اسنک خط چهار شماره‌ای ۱۵۰۷ دارد که از تمامی استان و روستاها خدمات مشتریان انجام می‌شود. ضمن اینکه اخیراً از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم که می‌تواند صنعت غذایی را متحول کند، بر اساس این هوش مصنوعی هرگونه مشکلی در غذا وجود داشته باشد اصلاً به مرحله فروش نمی‌رسد، در کنار این مورد از طریق هوش مصنوعی پایش تماس داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز