خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در جمع شهرداران استان:

برای سرمایه‌گذاری در شهرها؛ شهرداران بیشتر تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۲

سرمایه‌گذاری در شهرها بهتر شده است، ولی تا حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که کاهش این فاصله تلاش شهرداران را می‌طلبد.

ایلنا: استاندار اصفهان در گردهمایی شهرداران استان، اظهار داشت: امروز شهر‌ها نسبت به گذشته در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و شهرداران مطابق با اصول انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور افزود: سرمایه‌گذاری در شهر‌ها بهتر شده است، ولی تا حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که کاهش این فاصله تلاش شهرداران را می‌طلبد.

وی خاطر نشان کرد: با ژرف نگری و نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری مبحثحماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ابتدای سال جاری مطرح و در ۲۴ خرداد به اوج خود رسید.

زرگرپور شعار رئیس جمهور را مطابق با خواسته‌های مردم دانست و افزود: تدبیر، عقلانیت، تعامل و تعادل مسائلی است که مورد قبول مردم واقع شد و ما به عنوان مسئولان این سیستم باید مطالبات مردم را پیگیری و در راستای شعار رئیس جمهور و تحقق برنامه‌های وی حرکت کنیم.

استاندار یادآور شد: تعامل و همکاری گزینه‌ای مهم جهت نیل به موفقیت است و باید همه مسئولان در بخش‌های مختلف از جمله نمایندگان مردم در مجلس، اعضای شورای شهر و مدیران استان با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه فارغ از گرایش سیاسی افراد، شخصیت حقوقی هر فرد قابل احترام و تعامل است، تأکید کرد: تعامل و همکاری حل مسائل و پیشبرد امور را تسهیل می‌کند.

زرگرپور تصریح کرد: اصل بر ابقای مدیران است مگر چهار اصل اعتدال، تخصص، تعامل و کارایی را نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه شهرهای ما باید نماد شهر اسلامی باشد، بلند شدن صدای اذان در میادین شهر و شکیل، جذاب تمیز و مرتب بودن مساجد را از مشخصه‌های شهر اسلامی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز