خبرگزاری کار ایران

مسوول مپفا اصفهان تاکید کرد:

تور بازاریابی و حضور در نمایشگاه های داخلی؛ خارجی از برنامه های اصلی مرکزمپفا در سال جاری ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۰

مرکزمبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان(مپفا) که برای اولین باردرکشورتوسط اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شده است از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان قرارداد؛ برای اعضا این مجموعه تنظیم کرده است.

ایلنا: مسوول مپفا اصفهان گفت: دوره‌های تخصصی آموزشی طی یک سال توسط این مرکز ۲۶۶۶ نفر ساعت در ۳۰ دوره آموزشی برگزار که ۶۹۶ نفر از ۱۴۴ شرکت پیمانکاری در این دوره‌ها شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «احسان خیام باشی» اظهار داشت: از ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان قرارداد توسط مرکزمپفا در اصفهان برای اعضا این مجموعه تنظیم شده و این در حالی‌ست که مرکز ترکیه که از سال ۱۹۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال گذشته میلادی ۵۰۰ میلیون یورو قرار داد بسته است.

وی برگزاری تورهای بازاریابی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: عضویت در مپفا نیازمند رعایت حداقل‌های مورد نیاز در این مرکز را دارد و کلیه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای مرکز به صورت رایگان به اعضا ارایه می‌شود.

وی از تشکیل شش گروه صنایع فلزی، صنایع نفتی، خودرو سنگین، صنایع برق، لاستیک و قطعات خودرو سبک توسط مپفا اصفهان خبر داد.

«سیدرضا صفوی» دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان در این جلسه از تشکیل شورای راهبردی مپفا اصفهان زیر نظر این کمیسیون خبر داد و گفت: هر هفته گزارش توسعه بازار، توانمندسازی پیمانکاران و بررسی برنامه‌های تدوین شده توسط شورا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز