خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تاکید کرد:

فرهنگ سازی راهکاری مناسب جهت کاهش تصادفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۰۸

فرهنگ سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک را مؤثرترین راهکار کاهش تصادفات است.

ایلنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: امروزه حوادثرانندگی به مشکلی در جامعه تبدیل شده که هر ساله هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم نظیر هزینه‌های درمان، نگهداری معلولان و بی‌سرپرستی خانواده‌ها را به جامعه و خانواده‌ها تحمیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «حسین غلامی» با اشاره به نقش موتورسواران در حوادثرانندگی افزود: راکبان متخلف موتورسیکلت علاوه بر اینکه به شکلهای مختلف موجب سلب آسایش مسافران درون و برون شهری می‌شوند با بی‌توجهی به مقررات و اصول ایمنی خود را در مرز حادثه نگه می‌دارند.

«غلامی» با اشاره به اینکه بی‌احتیاطی و عدم توجه به قوانین راهنمائی و رانندگی عامل بسیاری از این حوادثاست، افزود: مؤثر‌ترین راهکار کاهش تصادفات و سوانح رانندگی، فرهنگ سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به آمار مرگ و میر در تصادفات وسایل نقلیه خصوصا موتورسیکلت، تصریح کرد: فرهنگ سازی از دوران کودکی تا پایان عمر ماندگار خواهد بود و برای یادگیری علوم و مسائل مختلف به اقشار جامعه باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز