خبرگزاری کار ایران

طی اطلاعیه‌ای منتشر شد:

پیام تشکر خانواده مرحوم سید اکبر پرورش از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و مسولان و مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۵

خانواده استاد مرحوم سید اکبر پرورش در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی از پیام تسلیت ایشان و همراهی مراجع عظام، مسولان و مردم کشور تقدیر کردند.

خانواده مرحوم سید اکبر پرورش در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی از پیام تسلیت ایشان و همراهی مراجع عظام، مسولان و مردم کشور تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا متن پیام خانواده استاد سید اکبر پرورش به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)
سلام علیکم
پیام تسلیت آن رهبر فرزانه بمناسبت ارتحال یار دیرین امام امت(ره)، دوست با وفای سید الشهدای انقلاب، آیت الله دکتر بهشتی و همراه و همدل آن رهبر بزرگوار - استاد سید اکبر پرورش - موجب تسلی قلوب داغدیدگان گردید.
اینک بر خود فرض می‌دانیم از اظهار لطف حضرتعالی و مراجع معظم تقلید، روسای قوا، روحانیت محترم و همهٔ مسولین نظام اعم از لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا، شاگردان، دوستداران و همهٔ مردم خداجوی علاقه‌مند به ایشان که به هر نحوی در مراسم تشییع و مجالس ختم در اصفهان و تهران شرکت نموده‌اند و از این خادم ملت تجلیل به عمل آوردند، تقدیر و تشکر نماییم.
خداوند متعال سایه بلند پایه آن رهبر معظم را مستدام بدارد.

خانواده مرحوم سید اکبر پرورش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز