خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد:

برگزاری مراسمات تجلیل از واقفان در هفته وقف منجر به جذب موقوفات جدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۷

طبق برنامه روز شمار هفته وقف، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سومین برنامه بازدید خود را در نخستین روز از هفته وقف در امامزاده شریف و میرمرتضی شرودان فلاورجان انجام داد.

ایلنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، در نخستین روز ازهفته وقف، در مراسم تجلیل از واقفین و مستاجران نمونه اوقاف فلاورجان حضور یافت ودر این مراسم تاکید کرد: برگزاری چنین مراسمات تجلیل در هفته وقف منجر به کسب وقف‌های جدید دیگر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: تشویق و تمجید از واقفان، حافظان و قاریان قرآن کریم وظیفه ماست و برگزاری این گونه مراسمات در هفته وقف منجر به جذب موقوفات دیگر می شود.

وی تصریح کرد: امروز روزشمار هفته وقف در سطح شهرها و امامزادگان در معرض دیدعموم قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه وقف سنت حسنه ای است که از پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین به یادگار مانده است. گفت: این صدقه جاریه ذخیره اضافی برای قبر و قیامت ما به حساب می آید و یک احسان ماندگار است.

وی ادامه داد: در قرآن کریم واژه وقف به صراحت نیامده است اما مصادیق روشنی همچون صدقه و انفاق در قرآن کریم بارها تکرار شده است که بارزترین نمونه ی آن جملات وقف است.

صادقی با بیان اینکه مصداق عمل صالح وقف ماندگار است، بیان کرد: واقفین روشن ضمیر، پرونده خود را در دنیا نبسته اند و با وقف کردن اموال خود چشمه ای همیشه جاری که هیچگاه خشک نمی شود را برای دنیای خود محیا کرده اند.

وی متذکر شد: در نیات واقفان با نیت های بسیار زیبا و شیرینی در مورد نیازهای جامعه روبه رو می شویم که بسیاری از آنها مشکلات عدیده را تا کنون حل کرده است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از واقفین نمونه، نفرات برتر مسابقات قرآن و هیئت امناهای امامزادگان شهرستان فلاورجان در آستان مقدس امامزادگان شریف و میرمرتضی شرودان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز