خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

ارائه آمارهای دقیق و به روز پایه و اساس برنامه ریزی های مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۷

اساس مدیریت و برنامه ریزی در دنیا به واسطه آمار صحیح و دقیق پایه ریزی می شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مسئولان ثبت احوال استان با تاکید بر اهمیت کار این سازمان گفت: مدیریت دنیا به واسطه آمار صحیح پایه ریزی می شود و ارائه آمارهای دقیق و به روز پایه و اساس برنامه ریزی های مدیریتی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به این موضوع که سازمان ثبت احوال از جمله ارگان هایی است که پس از انقلاب دچار تحولات مثبتی شده است گفت: رسیدگی به ساختمان و سیستم های اداری جزو خرج های اضافه محسوب نمی شود چرا که مراجعین شما مردم هستند و بیت المال باید خرج آسایش و رفاه مردم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اتخاذ تصمیمات صحیح در کشور نیازمند آمار دقیق، صحیح و به روز است لذا باید در سیاست های خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که مردم در جمع آوری آمار، شما را یاری کنند.

وی با اشاره به این روایت که یک ساعت تفکر از هفتاد سال عبادت برتر است گفت: در گذشته برای فرستادن جوانان به سربازی مأموران روزها در کوه و بیابان به دنبال افراد می گشتند و مشکلات بسیاری به دنبال داشتند اما با کمی تفکر بسیاری از امور کشور را منوط به داشتن کارت پایان خدمت کردند و با این تغییر رویه، این افراد هستند که برای خدمت نظام وظیفه مراجعه می کنند.

آیت الله طباطبایی افزود: شما نیز باید با برنامه ریزی حساب شده، به گونه ای عمل کنید که افراد برای ثبت مرگ و میر، ولادت یا ازدواج و طلاق خودشان به ادارات شما مراجعه کنند و در غیر اینصورت با پشتوانه های قانونی با آنها برخورد شود.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال دو نقش حاکمیتی و ساختاری داردگفت: ثبت تولد، مرگ، ازدواج و طلاق از جمله اقدامات حاکمیتی این سازمان است.

تورج حاجی رحیمیان ارائه آمارهای دقیق به مسئولان استان و کشور را جزو وظایف ساختاری ثبت احوال برشمرد و گفت: آماده سازی پایگاه جامع اطلاعات ایرانیان به عنوان یک فعالیت زیر ساختی می تواند منشا تصمیم گیری های کلان در حوزه الکترونیک باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز