خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد:

یازدهیمن دوره مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۲۷

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی به‌مدت ۵ روز در سالن پوریای ولی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

ایلنا: یازدهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی بمدت ۵ روز در سالن پوریای ولی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ در این دوره از مسابقات که با حضور فعال دانشگاه‌های منطقه چهار و در فضایی صمیمی و با نشاط برگزار گردید. تیم‌های خوراسگان، دهاقان، کاشان و مبارکه بصورت دوره‌ای به مرحله نیم نهایی راه یافتند که پس از رقابتی سنگین و حساس و با تشویق دانشجویان تماشاگر، تیم دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم کاشان مقام دوم و تیم‌های خوراسگان و دهاقان بطور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
کمیته فنی و اجرائی مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر را به عنوان تیم بر‌تر اخلاق معرفی کرد.
در پایان مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان با حضور مسئولان و رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی جام قهرمانی، مدال ورزشکاران و لوح سپاس حضور در مسابقات به تیم‌های بر‌تر اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز