خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و در آستانه هفته پژوهش صورت گرفت:

تقدیر از پژوهشگران برتر و نمونه علمی دانشگاه خمینی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۵

به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش طی مراسمی با شکوه از مخترعین، مبتکرین و مقام آوران دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر تجلیل به عمل آمد.

ایلنا: در ابتدای مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهربا اشاره به اینکه مراتب عالی پژوهشی از دستاورد ارزشمند علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: تجلیل از دانش پژوهان بر‌تر علمی و تحقیقاتی امری ضروری و اثربخش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان مهران مجلسی؛ دانشجویان را سرمایه‌های اصلی نظام و مایه پیشرفت، عظمت و سربلندی کشور در مجامع مختلف علمی خواند و بیان داشت: در سالهای اخیر دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در توسعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته به دستاوردهای بی‌نظیری دست یافته که سرمایه گرانبهایی برای استان و کشور به شمار می‌آید.

وی بهره‌مندی دانشجویان از امکانات و تجهیزات را باعثرشد و تعالی علمی دانشجویان عنوان کرد و بیان داشت: در پرتو فضاهای آموزشی و تجهیزات تحقیقاتی دانشجویان به دستاورد‌ها و افتخارات خوبی نائل شده‌اند و برگزاری چنین مراسمی در جهت پاسداشت مقام علم و عالم است.

مجلسی، تقدیر از ۱۳۲ نفر دانشجوی پژوهشگر و ممتاز علمی را در راستای تقویت روحیه علمی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش پژوهان خواند و گفت: ۸۸ نفر از دانشجویان در مقطع کار‌شناسی ارشد دارای مقالات معتبر در کنفرانس‌ها و ژورنال‌های معتبر بوده و ۲۲ نفر نیز حائز رتبه بر‌تر در مسابقات ملی و بین المللی بوده‌اند.

وی ادامه داد: یک اختراع با نام دانشگاه آزاد اسلامی و توسط دانشجوی مبتکر این دانشگاه به ثبت رسید و ۱۲ نفر از دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دارای مقام بر‌تر علمی و همچنین ۹ نفر از دانشجویان دانشگاه دارای طرح پژوهشی مصوب و ۱۲ نفر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی ممتاز شناخته شدند که در مراسم نکوداشت نام آوران از آنان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز