خبرگزاری کار ایران

فراخوان دفتر جذب و نشر مقالات حوزه علمیه اصفهان برای طلاب؛

جذب مقالات علمی اساتید، فظلاء و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۰۲

دفتر جذب و نشر مقالات علمی معاونت علمی - پژوهشی حوزه علمیه استان اصفهان، با هدف تبلیغ نوشتاری فرهنگ اهل بیت(ع) و همچنین ارج نهادن به تحقیقات علمی اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه، اقدام به جذب مقالات در موضوعات مختلف کرده است.

ایلنا: دفتر جذب و نشر مقالات علمی معاونت علمی - پژوهشی حوزه علمیه استان اصفهان، با هدف تبلیغ نوشتاری فرهنگ اهل بیت(ع) و همچنین ارج نهادن به تحقیقات علمی اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه، اقدام به جذب مقالات در موضوعات مختلف کرده است.
به گزارش ایلنا از اصفهان، ازجمله محورهای موضوعی مقالات می‌توان به عقاید، مهدویت، حکومت دینی و ولایت فقیه، فقه و زندگی، خانواده و جوانان و نوجوانان اشاره کرد.
از دیگر موضوعاتی که طلاب و فضلای علاقه‌مند می‌توانند در آن‌ها به ارایه مقاله بپردازند خرافه‌گرایی و جایگاه خرافات در زندگی و روان‌شناسی نوجوانان و جوانان است.
گفتنی است: طلاب و فضلاء علاقه‌مند حوزه علمیه اصفهان می‌توانند آثار و مقالات خود را به آدرس الکترونیکی: jazbe۱۸ @ gmail. com / jazbe۱۸ @ yahoo. com و یا دفتر جذب و نشر مقالات طلاب و فضلاء حوزه علمیه، به آدرس، اصفهان، خیابان آیت الله طیب، مدرسه علمیه باقریه دربکوشک، ارسال و یا با شماره تلفن ۲۳۵۴۱۳۰ داخلی۵ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز