خبرگزاری کار ایران

مدیر مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان:

ظرفیت کانون‌های مساجد بالاترازهمه مدعیان فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۵

مدیرمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با اشاره به ظرفیت بالا وتاثیرگذاری بسیار خوب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام عاشورای حسینی گفت: ظرفیت کانون‌های مساجد بالاترازهمه مدعیان فرهنگی است.

ایلنا: مدیرمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با اشاره به ظرفیت بالا وتاثیرگذاری بسیار خوب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام عاشورای حسینی گفت: ظرفیت کانون‌های مساجد بالاترازهمه مدعیان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید کشاورزراد ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با توجه به ظرفیتی که دارند باید نقش خود را بسیارخوب ایفا کنند تا شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان محله‌ها به این کانون‌ها باشیم چرا که این اولین سنگرجذب است و دردیگراماکن همچون مجتمع فرشچیان می‌توان با ارائه فرهنگ و هنراسلامی و ایرانی آن‌ها را درمسیر درست هدایت کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خیلی زود جای خود را در میان مردم بازکرده‌اند و اکنون درامور مختلف دستی در کار دارند که جای خوشحالی و خوشبختی است.

کشاورزراد ادامه داد: اکنون وقت آن رسیده که کانون‌ها جریان‌سازی کرده و نهضت ایجاد کنند و این مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد جذب حداکثری باشیم.

این فعال و مجری فرهنگی اضافه کرد: کانون‌های مساجد باید دست به اقدامات منحصر به فرد در زمینه فرهنگی بزنند تا از این طریق بتوانند مخاطبان بیشتری جذب کنند چرا که دربحثمهم تهاجم فرهنگی که درآن قرار داریم باید همه فرمایشات رهبری را سرلوحه کارهای عملیاتی قرارداد، تا با انجام برنامه‌های جدید می‌توان علاوه برمعرفی کانون‌ها به طیف گسترده‌تری ازمردم، جوانان بسیاری را نیز در این برنامه‌ها مشارکت داد.

کشاورزراد عنوان کرد: در چنین شرایطی است که تاثیرگذاری و ظرفیت بالا‌تر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نسبت به بسیاری ازنهادهای دیگراست وبهترین نمودعینی وبیرونی آن را می‌توان درهمین ایام مشاهده کرد چرا که شاهد حضور طیف بسیار گشترده ایی ازجوانان درسطح شهرهستیم.

مدیرمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در سراسر استان را شناسایی کنیم تا در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده شود، اظهارداشت: این اماکن باید محل اصلی تولیدات مردی هنری باشد ولی نیست.

وی خواستار توجه بیشتر کانون‌ها به امور هنری در کنار فعالیت‌های فرهنگی شد و افزود: کانون‌های مساجد باید با برنامه‌ریزی صحیح به اموری چون فیلم‌سازی، تئا‌تر، نمایشنامه‌نویسی و… ورود پیدا کنند.

کشاورزبا اشاره به کمبود بودجه‌های دولتی دربخش‌های مختلف فرهنگی به‌ویژه دربخش مساجد تصریح کرد: باید ازپتانسیل موجود درمساجد برای جذب خیران وکمک‌های مردمی ‌‌نهایت استفاده را ببریم چرا که به اعتقاد من اگرراه یا سنگری داشته باشیم که بتوانیم در برابرهجمه هالیوود بایستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز