خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برگزار می‌شود؛

اولین دوره کارگاهی تربیت مربی و داور قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۳

موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در نظر دارد اولین دوره کارگاهی تربیت مربی و داور قرآن کریم ویژه خوهران و برادران علاقه مند به مباحثقرآنی برگزار کند.

ایلنا: موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان در نظر دارد اولین دوره کارگاهی تربیت مربی و داور قرآن کریم ویژه خوهران و برادران علاقه‌مند به مباحثقرآنی برگزار کند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، این موسسه قصد دارد با همکاری داوران و اساتید برجسته کشوری و بین المللی از جمله دکتر ستوده نیا، دکتر حاج ابوالقاسم، استاد شاهمیوه در این دوره در رشته‌های تجوید، صوت، لحن، وقف و ابتدا و حفظ، به تربیت داوران بپردازد.

همچنین موسسه مهد قرآن کریم دراین دوره آموزش - کارگاهی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در رشته‌های تجوید، صوت، لحن، حفظ، تفسیر و روخوانی و روانخوانی، احکام به تربیت مربی قرآن کریم می‌پردازد که قبولی درمصاحبه و آزمون ورودی از جمله شرایط فراگیران است.

طلاب و خانواده‌های روحانیون علاقه‌مند به ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانمند تا ۵آذر ماه سال جاری به آدرس چهار راه عسکریه، ابتدای خیابان صغیر، کوچه شعله، پلاک ۱۳ مرکز آموزش‌های تخصصی مهد قرآن کریم وولایت استان اصفهان مراجعه نمایند. لازم به ذکر است علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت www. Asgarieh. mehad. org ثبت‌نام کنند ویا با تلفن‌های: ۲۲۵۸۹۰۶-۲۲۶۵۱۴۰ - ۰۶۱۱جهت ثبت نام تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز