خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۴۳۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان از برگزاری دوره آموزشی خبر نویسی و عکاسی ویژه خبرنگاران این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، میثم نمکی با اعلام این خبر اظهار داشت :هدف از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری، توانمند سازی و آشنایی خبرنگاران شاغل در رسانه های مکتوب ،خبرگزاری ها و مدیران پایگاه های خبری با قوائد و اصول صحیح خبرنویسی است.

وی افزود: آموزش کارشناسان روابط عمومی و داوطلبان حاضر در دومین دوره آموزش خبرنگاری را  اساتید دانشگاه استان  و مدرسان  برجسته  حوزه عکاسی و خبرعهده دار هستند.

نمکی افزایش سطح آگهی و اطلاعات فعالان عرصه خبر و رسانه  به منظور پرهیز از انتشار اخبار کذب و افزایش روحیه امید در جامعه را  ضروری دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری فراهم آوردن ابزار همکاری و تعامل بسیار نزدیک خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در راستای دسترسی بهتر فعالان عرصه خبر به رخدادهای شهری است.

وی تاکید کرد:۴۰ نفر از بهترین خبرنگاران شهرستان کاشان در این دوره نکات جدید علم خبرنگاری را فرا می گیرند تا پس پایان دوره  شاهد ثمرات و نتایج آن در انعکاس اخبار کاشان در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و تاریخی باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شرایط کاشان با اشاره به شیوع ویروس امیکرون افزود: به منظور همراهی و کمک به کادر درمان و با هدف حفظ سلامت حاضران این دوره کلاس آموزش خبرنگاری یا به صورت غیر حضوری و یا در زمان بهبود وضعیت کاشان از نظر شیوع سویه امیکرون برگزار می شود.

 این دوره آموزشی ۶ جلسه به صورت مقدماتی و پیشرفته آغاز  و تاریخ برگزاری بعدی آن پس از بهبود نسبی وضعیت شهرستان از نظربیماری کرونا اعلام خواهدشد.

 

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز