خبرگزاری کار ایران

نقدی خبر داد:

روزانه 50 تن روغن خوراکی تولیدی 2 کارخانه روغن کشی در گیلان روانه بازار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۲۰

معاون بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: روزانه 50 تن روغن خوراکی تولیدی 2 کارخانه روغن کشی در گیلان، روانه بازار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان امروز گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار ، مقرر شد یک کارخانه روغن‌کشی روزانه ۳۰ و دیگری ۲۰ الی ۲۵ تن روغن به بازار عرضه کنند.

مهدی نقدی افزود : به دلیل تاخیر در ترخیص ماده اولیه تولید روغن از گمرک ، تولید و تامین روغن خوراکی مورد نیاز استان‌ها دچار مشکل شده بود که با ورود روغن از استان های دیگر به گیلان ، مشکل کمبود روغن در استان ما هم اکنون برطرف شده است. 

وی به تخلف 2 واحد تولیدی روغن اشاره کرد و گفت : یک کارخانه تولید روغن در مازندران و یک کارخانه در گیلان 947 تن سهمیه روغن خوراکی ماه‌های رمضان ، محرم و صفر گیلان را به استان‌های دیگر فرستاده بودند که مسئولان هر 2 کارخانه به پرداخت بیش از 10 میلیارد و 227 میلیون تومان جریمه محکوم شدند و واحد تولید کننده متخلف در گیلان هم ، باید روزانه حدود ۳۰ تن از سهمیه گیلان را در استان توزیع کند.

معاون‌بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده احتکار و یا گرانفروشی ارزاق عمومی ، به ویژه روغن خوراکی ، موضوع را به سامانه 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز