خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تشکر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم شهرستان‌های سمیرم و لنجان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۶۹

استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم شهرستانهای سمیرم و لنجان و دست‌اندرکاران برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر عباس رضایی با صدور پیام از حضور حماسی مردم شهرستانهای سمیرم و لنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن تشکر استاندار اصفهان به شرح زیر است:

حضور حماسی، پرشور و غرورآفرین مردم فهیم، ولایتمدار و با فرهنگ شهرستانهای سمیرم و لنجان در ۲۱ شهریور ۹۹ در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگرمردم سالاری دینی را در کشور متجلی ساخت و حماسه بزرگ دیگری را در کارنامه پر افتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رساند و به دنیا و به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی) پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های دشمنان تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شهرستانهای سمیرم و لنجان و تشکر از حضورپرشور در این انتخابات که با کامل رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی انجام شد، از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و همه دست اندرکاران انتخابات در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند تقدیر وتشکر می نمایم.

ضمن تبریک به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی،امید دارم نمایندگان در «خانه ملت» در کنار خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید با تعامل و همبستگی، خدمت صادقانه به مردم را در اولویت‌ کارها قرار دهند.

 اصغر سلیمی با ۸۵۰۵ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و حسین رجایی ریزی با ۱۴ هزار و ۱۲۷ رای در حوزه انتخابیه لنجان به مجلس راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز