خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۱۱

استاندار قزوین گفت: وظیفه مسئولان در شرایط اقتصادی کنونی، تحقق شعارهای دولت و تلاش برای حل مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین، هدایت اله جمالی پور در بازدید سرزده از سازمان صنعت، معدن و  تجارت استان قزوین، اظهار کرد: تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی وظیفه دارند، شعارهای دولت را محقق کنند و کسی که شعارهای دولت را قبول ندارد اصلا نباید یک مسئولیت را بپذیرد.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان و لزوم توسعه آن،  اضافه کرد: قزوین از استان‌های زرخیر کشور بوده اما با همه ظرفیت‌ها به توسعه لازم نرسیده است و مردم آسایش و رفاه توسعه یافتگی را در استان احساس نکرده اند.

جمالی پور بیان کرد: یکی از دلایل این موضوع، ایجاد حواشی بسیار زیاد در استان است که من به مدیران توصیه می‌کنم به هیچ وجه وارد حواشی نشوند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل عقب ماندگی استان، دخالت بیش از حد بازیگران خارج از گود است، افزود: مهمترین کار ما در شرایط فعلی این است که سر خود را پایین انداخته و برای خدمت به مردم تلاش کنیم که مورد نظر مقام معظم رهبری و شهدا است.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: امروز امنیت و منافع ملی از سوی دشمنان مورد تهدید است و وقتی ما با پرخاشگری، بی اخلاقی و تهمت زدن امنیت داخلی کشور را تهدید می‌کنیم دیگر نمی‌توان از مردم امیدواری به آینده را انتظار داشت.

استاندار قزوین در ادامه از بخش‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز