خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی دامغان خبر داد:

اشتغال به کار 106 نفر همزمان با افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های هفته جهاد کشاورزی در دامغان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۴۲

رئیس جهاد کشاورزی دامغان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های هفته جهاد کشاورزی دامغان برای ۱۰۶ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، رئیس جهاد کشاورزی دامغان از افتتاح و بهره برداری ۸ پروژه عمرانی و تولیدی در هفته جهاد کشاورزی امسال خبر داد و گفت: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال هزینه شد‌. 

سید محسن طباطبائیان افزود: سیستم آبیاری تحت فشار، استخر ذخیره آب کشاورزی، احداث کانال فرعی (شبکه زیر سد ) ، تسطیح اساسی، پرورش بوقلمون گوشتی و پرواز بندی بره از جمله پروژه های عمرانی و تولیدی بوده که در روستاهای حسن آباد، عبدالله آباد و شهر دامغان اجرا شد. 

رئیس جهاد کشاورزی دامغان به تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن محصول کشاورزی در این شهرستان اشاره داشت و افزود: ۱۹ هزار هکتار باغ کشاورزی در دامغان وجود دارد که از این میزان ۱۷ هزار هکتار آن را باغ پسته تشکیل می دهد. 
 
وی اضافه کرد: ۴۱۲ هزار راس دام سبک و سنگین در دامغان وجود دارد که تاکنون کار هویت گذاری ۱۰ درصد از این دام ها انجام شد. 
 
طباطبائیان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی دامغان پرداخت شد. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز