خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد؛

استحصال 35 درصدی بودجه مناطق با طرح تشویقی ساخت و ساز/ نیازمند کمک های دولت برای ابرپروژه های اصفهان هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۲۰

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: چالش آب زاینده رود، آلودگی هوا ، مهاجرت ، پروژه های نیمه تمام ، اشتغال و بیکاری، آسیب های اجتماعی و جوانان، فرونشست زمین و ویروس کرونا، افتادن پروژه های ملی بر دوش مدیریت شهری از جمله چالش های اساسی پیش روی استان و شهر اصفهان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی، با بیان اینکه همه در تلاشند تا امید را در شهر زنده نگه دارند و سطح اعتماد را در میان شهروندان ارتقا دهند، اظهار داشت: چالش های زیادی در استان اصفهان وجود دارد و در تلاش هستیم تا آن بخش از چالش ها که مربوط به مدیریت شهری و شورای شهر است را رفع کنیم.

رئیس شورای  شهر اصفهان ادامه داد: چالش آب زاینده رود، آلودگی هوا ، مهاجرت ، پروژه‌های نیمه تمام ، اشتغال و بیکاری، آسیب های اجتماعی و جوانان، بنگاه های اقتصادی و تولید، فرونشست زمین و ویروس کرونا، چالش تداخل وظایف، چالش مسکن چه در تامین و چه در اجاره، افتادن پروژه های ملی بر دوش مدیریت شهری از جمله چالش های اساسی پیش روی استان و شهر اصفهان است.

نصر اصفهانی اضافه کرد: مرکز همایش‌های بین المللی، مترو و حلقه چهارم ترافیکی از جمله پروژه‌های بزرگ کشوری است که نیازمند کمک دولت هستند، هرچند استانداری با یک انسجام و همدلی و هم افزایی با ما کنار آمده و چالش ها نیز با تدابیر بهبود پیدا کرده است و تلاش بر این بوده که چالش ها کمتر دیده شود هرچند این چالش ها واقعیت هستند.

وی گفت: مدیریت شهری تلاش دارد پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند که این پروژه ها در حال اجرا و رو به اتمام است و پروژه های جدید را شروع کرده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خوشبختانه این توفیق را پیدا کرده ایم  با همراهی انبوه سازان در حوزه ساخت و ساز، طی یک و نیم ماه گذشته جذب حدود ۳۵ درصد بودجه مناطق را رقم زده ایم.

نصر اصفهانی تاکید کرد: آنچه که به مناطق ۱۵ گانه مربوط است ۳۵ درصد آن استحصال شده است و این بسته تشویقی ساخت و ساز همچنان ادامه دارد و هر شهروندی زودتر اقدام کند از این بسته بیشتر تخفیف می گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز