خبرگزاری کار ایران

کارشناس مخابرات استان اصفهان اعلام کرد:

مشترکین اینترنت طبق قرارداد برای دریافت خسارت اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۲۵

مشترکین اینترنت مخابرات بر اساس قراردادهای جبران خسارت فی مابین می‌توانند نسبت به دریافت خسارت از قطعی اینترنت اقدام کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی شرکت مخابرات اصفهان در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه پرداخت خسارت به مشترکین در قبال قطعی اینترنت بیان داشت : شرکت مخابرات ایران– منطقه اصفهان برای پرداخت خسارت طبق قرارداد در خصوص طرح‌ها و سرویس‌های مختلف عمل می کند .

تمیزی افزود : سرویس های اینترنتی مشترکین بر اساس پرداخت SLA برنز است و این بدان معناست که  به عنوان مثال اگر مشترکی سرویس اینترنت را بصورت یکماهه از مخابرات دریافت کند باید 98 درصد از زمان یکماه را وصل باشد . این تعهد SLA برنز بوده و اگر بیشتر از 2 درصد از زمان یک ماهش قطعی داشته باشد می‌تواند با درخواست کتبی میزان شارژ از دست رفته را به صورت خسارت از مخابرات دریافت کند .

وی در ادامه به استفاده از اینترنت در برخی از مشاغل حساس اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مشاغل تجاری با حساسیت زمانی بیشتر و استفاده طولانی تراز اینترنت استفاده می کنند،  مخابرات  برای این دسته از مشترکین تجاری در قالب سرویس های ویژه قراردادهای جبران خسارت به نام نقره ، طلا و الماس در نظر گرفته است.

سطح پرداخت خسارت SLA برای مشترکین تجاری نیز  براساس قرارداد و در  سه حالت نقره، طلا و الماس با درصد وصل بودن اینترنت در طول مدت طرح در نظر گرفته شده است و در صورتی که اینترنت مشترکین تجاری در زمان‌های بیشتری از درصد اعلام شده قطع باشد می‌توانند با ارائه درخواست کتبی نسبت به دریافت خسارت اقدام کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز