خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان:

‍مالکان مهدهای کودک قزوین سهم خود را در همدلی با آسیب دیدگان کرونا اهدا کردند

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۳۳

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: مالکان مهدهای کودک در استان قزوین با بخشش اجاره بها ماه های تعطیل این مراکز سهم خود را در همدلی با آسیب دیدگان ویروس کرونا ادا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: با شروع شیوع ویروس کرونا مهدهای کودک اولین مراکزی بودند که تحت تاثیرات منفی آن تعطیل شدند. تعداد 110 واحد مهد روستایی و شهری در سطح استان فعالیت خود را از ابتدای اسفند سال گذشته متوقف کرده اند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود:تعطیلی مهدهای کودک کارکنان این مراکز  همانند بسیاری از مشاغل آسیب پذیر دچار تنگناهای مالی شدیدی کرده است.

وارثی اضافه کرد: بدین جهت و در راستای حمایت از فعالیت مهدهای کودک ، مالکین بزرگوار در سراسر کشور و استان با درک این موضوع پیشقدم در انجام کار خیر شده اند  و با بخشش تمام یا بخشی از اجاره بها ساختمان های خود قدم‌هایی بسیار ارزشمند برای کمک به همنوعان خود و تقویت آموزش و مراقبت کودکان  برداشته اند.

وی ادامه داد: در همین راستا در شهرستان آبیک با تلاش اداره بهزیستی، مالکان تمام مهدها اجاره بهای ماه های تعطیل را بخشیدند.

این مسئول عنوان کرد: این اقدام خیرین در قالب پویش همدلی همچنان تا پایان بحران شیوع ویروس کرونا ادامه داشته و سایر مالکین گرامی می توانند به این پویش نوع دوستانه بپیوندند. 

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: بعد از پایان بحران شیوع کرونا و با جریان یافتن شور و نشاط حضور کودکان در مهدهای کودک از این خیرین بزرگوار از سوی کودکان، مهدهای کودک و سازمان بهزیستی تقدیر و سپاسگزاری به عمل خواهد آمد.

وارثی ابراز کرد: امیدواریم تا ماه آینده بتوانیم درصد بیشتری را برای شرکت در این امر خداپسندانه و بشردوستانه ترغیب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز