خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت حضور در پارک‌ها و بوستان‌های کاشان در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۵۳

شهردار کاشان گفت: ورودی پارک ها‌، بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه ها در روز سیزدهم فروردین ( روز طبیعت) مسدود خواهد بود.

سعید ابریشمی‌راد در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه این تصمیم براساس ابلاغیه استانداری اصفهان و با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است تصریح کرد: محدودیت اعمال شده پیش از تحویل سال جدید اجرایی و در این ارتباط به شهروندان اطلاع رسانی شده بود.

وی با اشاره به فعالیت دو خانه و پایگاه کارگری به منظور حمایت و مراقبت های بهداشتی از کارگران شاغل در شهرداری کاشان به خصوص پاکبانان و خانواده آنان خاطرنشان کرد: در این مراکز به صورت روزانه وضعیت‌ سلامت کارگران و پاکبانان بررسی می شود و هر فردی که دارای علائم مشکوک باشد تمهیدات درمانی و بهداشتی و همچنین مرخصی واستراحت اتخاذ می شود.

شهردار کاشان اقدامات مدیریت شهری در ارتباط با ضدعفونی معابر پرتردد مناطق  پنجگانه شهرداری به شکل مستمر و پیوسته را یادآورشد و اضافه کرد: شهرداری کاشان خود را موظف به اجرای دستور العمل ها ومصوبات ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا می داند وآموزش های شهروندی پیشگیری از بیماری را در قالب های مختلف مثل استند، بیلبورد، پوستر و بروشور انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز