خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر:

246 نفر در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۲۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از امدادرسانی به ۲۴۶ حادثه دیده از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن حرازی زاده با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر از ۲۲ آذرماه آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به ۲۴۶ نفر از هموطنان در محورهای مواصلاتی و سایر نقاط امدادرسانی شده است.

وی افزود: در این طرح تاکنون ۳۷۴ نجاتگر و امدادگر با ۴۸ دستگاه آمبولانس در محور‌های مواصلاتی در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این طرح از ۲۰ آذر شروع شده و تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد، گفت: تا کنون ۸۵ حادثه به وقوع پیوسته است که شامل ۱۴ مورد برف، ۳۰ مورد حوادث جاده ای، ۶ مورد کوهستان و دو مورد سیل و زلزله بوده است.

حرازی زاده با توجه به اینکه در این طرح ۱۰۹ تیم در حال خدمت رسانی هستند، بیان کرد: تا کنون در طرح زمستانه هلال احمر ۴۸ نفر نفر از حوادث نجات یافتند که ۱۳ نفر انتقالی و ۳۵ نفر سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد افزود: کمک به بستن زنجیر چرخ و بازگردان خودروهای منحرف شده به مسیر اصلی از جمله خدماتی بود که نیروهای هلال‌احمر در محورهای برفی ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز