خبرگزاری کار ایران

به میزبانی البرز؛

مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ در روز ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۶۹

مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ۲۲ شرکت کننده در مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ به میزبانی البرز در روز ۱۷ بهمن ماه جاری حضور خواهند داشتند که قسمت اعظم این شرکت کننده ها در رده بزرگسالان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زندی امروز در نشست خبری که با مناسبت مسابقات کشوری اسپورت کیک بوکسینگ به میزبانی استان البرز، برگزار شد، اظهار کرد: خلاء مسابقاتی که در روال عادی کشوری و انتخاب قهرمان به عنوان شاخص مطرح می شود این است که از قهرمانان به خوبی حفظ و نگهداری نمی شود لذا باید برای افراد شاخص رزمی کار، برنامه ریزی کرد.

وی افزود: رقابت های پیش رو با استانداردهای مسابقات جهانی در گروه مردان و در روز ۱۷ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۶ در کرج آغاز می شود.

این مسئول با عنوان اینکه مسابقات مذکور با حضور ۲۲ بازیکن که جزو شاخص ها و دارای کمربند قهرمانی هستند برگزار می شود، تصریح کرد: این شاخه ورزشی اکنون نیاز به برنامه ریزی و تخصیص بودجه و حمایت دارد بنابراین با این اقدامات نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

زندی با اشاره به حضور بانوان در این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران ایرانی رشته های ورزشی انفرادی از جمله کیک بوکسینگ، کاراته و ووشو حرف های زیادی در رشته ورزشی خود برای گفتن دارند.

مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی، افزود: حدود هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شاخه ورزشی کیک بوکسینگ داریم و ورزشکاران این حوزه می توانند افتخار آفرینی های زیادی برای کشورمان داشته باشند.

زندی با بیان اینکه پرورش و آموزش ورزشکاران کیک بوکسینگ کشور و توجه سطح مربیان بکار گرفته شده در این حوزه ورزشی مهم است، گفت: فدراسیون ورزش های رزمی باید این موارد را بخوبی مدیریت کند و حمایت های لازم در خصوص پرورش استعدادهای این رشته و اعزام آنها به مسابقات صورت گیرد.

محمد فیروزبخت، مسئول کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش های رزمی با تاکید بر اینکه استانداردهای پایین، ضعف عملیاتی و اجرایی از مشکلات گریبان گیر ورزش کیک بوکسینگ در ایران است، گفت: در ایران تمرکز رسانه ها بیشتر بر روی ورزش فوتبال و چند رشته ورزشی دیگر است در حالی که جمعیت ورزشکار زیرمجموعه فدراسیون ورزش های رزمی از دیگر ورزش ها بیشتر است، از طرفی حمایت انجمن های مردم نهاد و یا تخصیص بودجه ای را بصورت حمایت مالی جدی نداشته ایم.

فیروزبخت تصریح کرد: البرز یکی از قطب های ورزش های رزمی در کشور است و با توجه به پتانسیلی که در البرز در این ورزش بویژه حوزه اسپورت کیک بوکسینگ دارد میزبانی این مسابقات به این استان داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه در اسپورت کیک بوکسینگ نیروهای ورزشی و پتانسیل های خوبی در سطح جهانی داریم، گفت: در این سبک به یقین برگزاری مسابقات با کیفیتی را خواهیم داشت.

فیروزبخت با بیان اینکه سطح مسابقات اسپورت کیک  بوکسینگ که قرار است به میزبانی البرز برگزار شود بین المللی و بالاتر از سطح کشوری است، افزود: رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته های پرطرفدار در البرز است و تمامی باشگاه های رزمی استان این رشته را دارند.

وی با عنوان اینکه هیچ حمایتی از مسئولان استانی دریافت نشده اضافه کرد: با وجودی که کیفیت مسابقات از سطح کشوری بالاتر است، هزینه ها دولتی نیست.

مصطفی محمودی، مسئول کمیته داوران کشور نیز در این نشست گفت: رقابت ها تک بازی است و برای نداشتن هیچ اعتراض به نتایج رقابت ها ۱۳ داور انتخاب شدند.

وی با عنوان اینکه کل بازی به صورت ویدئو چک داوری می شود، ادامه داد: برای بی نقص بودن رقابت ها، جلسات توجیهی متعددی برای داوران برگزار شد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز