خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خبر داد:

بهره‌برداری از 62 پروژه عمرانی و خدماتی در هشترود در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۳۹

فرماندار هشترود گفت: در دهه فجر سال جاری، 62 پروژه عمرانی و خدماتی با مبلغ 18 میلیارد تومان در هشترود به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین امینیان در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری جشنواره رویش علمی در سال آینده در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، یافتن طرح‌ها و ایده‌های برتر در منطقه هشترود و برداشتن گامی اساسی در راستای پاسخ به مشکلات پیش رو است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بعضی از جلسات ادارات به خصوص شورای آموزش و پرورش فرمالیته است و خروجی آنچنانی ندارد و این مشکل باید علت یابی شده و حل شود.

وی با بیان این‌که طی سه سال گذشته 17 باب مدرسه در هشترود توسط خیران ساخته شده است، افزود: هزینه‌ای که برای ساخت این مدارس خرج شده، چند صد برابر ماده 13 و 16 دریافتی از شهرداری است، از این‌رو متمرکز شدن بر کمک‌های شهرداری و نداشتن حرکت برای درآمدزایی توسط مدیران آموزش و پرورش به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

وی به اشاره به ماده سه قانون حمایت از معلولان نیز خاطرنشان کرد: فعال کردن سامانه ثبت شکایات معلولان در جهت احقاق حقوق اولیه، هم‌سطح سازی پیاده روها، احداث سرویس بهداشتی فرنگی برای استفاده معلولان، نصب چراغ‌های ویژه صوتی برای افراد نابینا و مواردی که حق مسلم معلولان است باید فراهم شود و همه ادارات در این مورد باید پای کار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز