خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد:

زمینه استفاده از حداکثر مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۰۶

استاندار لرستان بر لزوم مشارکت مردم در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: زمینه استفاده از حداکثر توان و مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه گازرسانی به چهار روستای دهکرد، ولیان تنگ محمد حاجی و قرق اظهار داشت: این روزها مصادف با به نتیجه رسیدن ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) است.

وی اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی را ایجاد و برقراری عدالت عنوان کرد و افزود:عدالت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

خادمی بیان کرد: همچنین عدالت با نابرابری‌های افقی شروع و تا نابرابری‌های مناطق، استان‌ها، شهرها و روستاها  ادامه دارد که این از ضعف بزرگ دوران گذشته بوده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به هر ترتیب نادیده گرفته شدن این نابرابری‌ها خصوصا در روستاها باعث ایجاد نارضایتی مردم شد اما در دوره جمهوری اسلامی توجه خاصی به ایجاد عدالت شده است.

وی بیان داشت: توجه خاص به روستاها از اولویت‌های نظام است خصوصا مهیا کردن زیر ساخت‌های روستاها که در ابتدای انقلاب با تلاش جهاد سازندگی و دیگر دستگاه‌های مربوطه شروع شد.

خادمی با بیان اینکه هرچند اعتقاد داریم حق مردم بیش از این اقدامات است، افزود: در دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی همچنان روستاها فراموش نشده و در اولویت هستند.

وی گازرسانی را از نیازهای ضروری مردم دانست و بیان داشت: دولت این حوزه را برای خدمات‌رسانی به روستاها فراموش نکرده است.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های حوزه نفت و گاز کشور بیان داشت: زیبنده نیست با وجود این ظرفیت‌های غنی برخی مناطق از نعمت گاز بی‌بهره باشند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نفت و گاز در مناطق زاگرس‌نشین برای حفظ محیط زیست و همچنین جلوگیری از قطع درختان باید مورد توجه جدی‌ قرار گیرد.

خادمی به موضوع اشتغال و بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: باید زمینه استفاده از حداکثر توان و مشارکت مردم در راستای ایجاد شغل فراهم شود و نباید تنها دولت را مسئول اشتغالزایی دانست.

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز