خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبرداد:

کشف 588 فقره سرقت و دستگیری 389 سارق در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 588 فقره سرقت و دستگیری 389 نفر سارق در دی ماه‌ سالجاری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "حسین براری" با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان و ماموران یگان‌های امداد و فوریت‌های پلیسی به مرحله اجرا درآمد.  

وی با بیان اینکه در این طرح 588 مورد سرقت کشف و 389 سارق دستگیر شدند، افزود: بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو  هستند. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: در دی ماه ماموران انتظامی شهرستان 583 دستگاه خودرو و 74 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی را توقیف و به پارکینک دلالت دادند. 

سرهنگ براری گفت: در این مدت ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند 205 نفر معتاد و فروشنده مواد مخدر را دستگیر کنند.  

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند 74 نفر قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز