خبرگزاری کار ایران

فرزاد قلندری خبر داد:

"تور بازدید از پروژه‌ها" در استان اردبیل برگزار مى‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۲۰

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومى استاندارى اردبیل گفت: به منظور انعکاس هرچه مطلوب‌تر خدمات دولت و آشنایی اصحاب رسانه از نزدیک با پروژه ها، "تور بازدید از پروژه‌ها" در استان برگزار مى شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد قلندرى در جمع خبرنگاران گفت: معرفى پروژه‌هاى مهم در دست اجرا و به بهره بردارى رسیده در استان با همکارى دستگاه هاى ذیربط که منجر به ایجاد امید و نشاط در جامعه شود از مهم ترین اهداف برگزاری این تور محسوب می شود.

وى افزود: در این برنامه ها، حضور خبرنگاران، روزنامه نگاران، کارشناسان و تحلیلگران در محل اجراى پروژه ها، کسب اطلاعات لازم درباره پروژه های موصوف برای استفاده در تولید محتوا و نهایتا اطلاع رسانى دقیق و صحیح به افکار عمومى مدنظر قرار می گیرد.

مشاور استاندار اردبیل اضافه کرد: پروژه هاى حوزه آب،  راه، معدن، گردشگرى، نیروگاهى، صنعتى و کشاورزى از جمله پروژه هایی خواهند بود که به طور دوره ای مورد بازدید گروهی خبرنگاران و روزنامه نگاران فعال قرار خواهند گرفت.

قلندری در رابطه با نحوه برگزارى این  تورها گفت: این دوره از تورهای بازدید، اصحاب رسانه ضمن بازدید میدانى از پروژه های مدنظر، در نشست با  مدیر دستگاه اجرایی ذیربط، اطلاعات کامل  عملکردها و برنامه هاى توسعه اى و شاخص دستگاه مربوط را برای بهره برداری در تولید محتوای خبری و رسانه ای به صورت پکیج مختصر دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل در ادامه به ترکیب تور بازدیدها اشاره کرد و افزود: خبرنگاران مطبوعات محلی و خبرگزاری های فعال، عکاس های خبری و تحلیلگران در این بازدیدها حضور خواهند داشت.

مشاور استاندار اردبیل در پایان سخنان خود، تولید فتوتیتر، اینفوگرافیک، گزارش تصویری، کلیپ های کوتاه و انعکاس بازدیدها در رسانه های محلی و سراسری را نتیجه مورد انتظار این بازدیدها دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز