خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه خبر داد:

تولیدات آبزیان کرمانشاه تا پایان سال از مرز 17 هزار تن خواهد گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۳۹

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: براساس آمارهای موجود در اداره کل شیلات کرمانشاه میزان تولیدات شیلاتی این استان تا پایان سالجاری از مرز 17 هزار تن خواهد گذشت.

به گزارش ایلنا، سید فرزاد افضلی با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به 16 هزار و 150 تن انواع آبزیان در استان کرمانشاه تولید و وارد بازار مصرف شده است.

افضلی تاکید کرد: براساس آمارهای موجود در اداره کل شیلات کرمانشاه میزان تولیدات شیلاتی این استان تا پایان سالجاری از مرز 17 هزار تن خواهد گذشت.

این مقام مسئول میزان تولید ماهیان گرمابی کرمانشاه در سال گذشته را 3 هزار و 300 تن اعلام کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط همکاران ما در اداره کل شیلات استان کرمانشاه این رقم در سالجاری از مرز 3 هزار و 700 تن خواهد گذشت.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه بیان داشت: میزان تولید ماهیان خاویاری در استان کرمانشاه در سال گذشته نزدیک به 20 تن بوده است که امسال این رقم به دو برابر یعنی نزدیک به 40 تن خواهد رسید.

افضلی میزان تولید ماهی در مرکز تکثیر میگوی آب شیرین قصرشیرین را 15 تن اعلام کرد و گفت: براساس آمارهای موجود در سال گذشته شیلات استان کرمانشاه بیش از 11 هزار و 425 تن ماهی سردابی تولید کرده است که این رقم امسال از 12 هزار تن فراتر خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز