خبرگزاری کار ایران

در دیدار هیئت اجرایی خانه کارگر با معاون استاندار قزوین مطرح شد:

قطع همکاری چهار بیمارستان خصوصی با کارگران و بازنشستگان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۹۶

عزیزالله اسدی رئیس کانون بازنشستگان قزوین گفت:علاوه بر قطع همکاری چهار بیمارستان با کارگران وبازنشستگان، از کارگران ما ۲ بار حق بیمه کم شده است، یکبار قبل از دریافت حقوق و بار دیگروقتی که مجبور شدند خرج بیمارستان را از جیب خود بپردازند ضمن این که ۳ ماه طول می‌کشدتا این پول عودت داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیز الله اسدی رئیس کانون بازنشستگان قزوین در دیدار روز پنجشنبه هیئت اجرایی خانه کارگر با  علیرضا آشناگر معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استاندار افزود: من از مسئولان خواهش می‌کنم در مسئله‌ای که به استان مربوط می‌شود و در خود استان قابل حل است و می‌توان با یک جلسه یک ساعته با مدیران بیمارستان‌ها و بخش درمان این مشکل را حل کرد و مانع آسیب به مردم شد، ما را یاری کنند.

اسدی ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان را مورد خطاب قرار داد و گفت: خواهشمندیم این مسئله را برای ما حل کنید با وجود اینکه اندک زمانی از انتصاب شما می‌گذرد، شاید این توقع زیادی باشد ولی متاسفانه مسئولان استانی تاکنون  در این رابطه ، کوتاهی کردند.آن وقت می‌گویند چرا مردم ناراحتند؟  مسئولان مردم را  ناراضی می‌کنند،کارگری که با حداقل حقوق زندگی می‌کند، یک میلیون تومان پول قرض می گیرد تا به بیمارستان  برود ،از صبح تا دو بعدازظهر جلوی کانون است تا وام بگیرد این  در حالی است که ما محدودیت‌هایی برای اهدای وام  داریم.

محمد اسدی دبیر کانون عالی بازنشستگان کشور همچنین در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی ماهانه ۶هزار میلیارد تومان هزینه دارد،  ۳۹۵۰ میلیارد تومان حقوق بازنشستگان است و ۲۵۰ میلیارد تومان بیمه بیکاری می‌دهد و همچنین ۱۸۰۰ میلیارد تومان باید برای درمان هزینه کند با این حال ۱۰۰۰ میلیارد تومان ماهانه منابع ورودی از منابع خروجی سازمان تامین اجتماعی کمتر است،یعنی سازمان باید هزار میلیارد تومان قرض بگیرد.

محمد اسدی در پایان به خدمات کانون بازنشستگان اشاره کرد و گفت:از مجموعه خدمات ما ایجاد  زائر سرا در مشهد است ، همچنین سازمان تأمین اجتماعی طرح کرامت رضوی را دارد که سالانه ۳۰هزار بازنشسته را در سال برای کل کشور رایگان با قطار و هتل ۴ستاره به مشهد اعزام می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز