خبرگزاری کار ایران

در مراسم تودیع و معارفه؛

قنبرزمانی: سعی کردم قوانین حاکم را سرلوحه کار خود کنم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۸۹

فرماندار پیشین شهرستان کرج در هشتمین مراسم تودیع خود، گزارشی از عملکرد خود، ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی قنبرزمانی، سرپرست فرمانداری کرج امروز در جلسه تودیع خود گفت: اواسط سال 95 از فردیس وارد کرج شدم و مسئولیت مباحث مهم مختلف مرتبط با شهر کرج را بر عهده گرفتم.

زمانی با اشاره به مسئولیت‌های حائز اهمیت یک‌سال اخیر فرمانداری یادآور شد: مراسم سفر استانی رییس جمهور و انتخابات گذشته، دارای اهمیت ویژه‌ای بود که برگزاری آنها با مشارکت حداکثری مردم انجام شد که در همان زمان مورد تقدیر نهاد ریاست‌جمهوری قرار گرفت. 

وی با عنوان اینکه انتخابات برگزار شده در سطح کرج، مشارکت حداکثری مردم را در برداشت، تصریح کرد: با توجه به امکانات و محدودیت‌ها، تلاش کردیم مناسبت‌های مهم را به خوبی اجرا کنیم و در این راستا از همکاران مدیریت اجرایی، قدردانی می‌کنم. 

سرپرست پیشین فرمانداری کرج تصریح کرد: از کسانی که در مجموعه شورای اداری، کمیسیون‌ها و کمیته‌ها با جدیت، مصوبات را پیگیری کردند، قدردانی می‌کنم. اگر کاری صورت گرفته به‌خاطر زحمات این بزرگواران بوده است.  

زمانی افزود: سعی کردم قوانین حاکم را سرلوحه کار خود کنم لذا بعد از حضور در فرمانداری، کمیته تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهرستان کرج، با جدیت دنبال شد. شورای چهارم همکاری خوبی در این مورد داشت. در دوره پنجم هم با کمیته تطبیق، همکاری خوبی وجود داشته و دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه دستگاه‌هایی که با مساعدت و همکاری داشتند، اظهار داشت: در فرمانداری شهرستان‌های فردیس و  کرج سعی می‌کردم با همه دستگاه‌ها، تعامل و همکاری خوبی داشته باشم و در این مسیر از مساعدت، پیگیری و پشتیبانی استاندار و  نمایندگان مجلس برخوردار بودم.

زمانی با اشاره به خدمات شایسته سیروس شفقی گفت: وی از نیروهای بسیار توانمند و پر تلاش وزارت کشور است که ضمن آرزوی موفقیت، امیدوارم در این منصب همچون سنوات گذشته منشاء خیر و برکت برای نظام باشند و خدمات شایسته‌ای ارائه کنند.

شایان ذکر است، مراسم تودیع و معارفه فرماندار کرج با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، استاندار، نمایندگان مردم کرج در مجلس و شورای‌شهر، مدیران ادارات و شهری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز