خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

بحران آب جدی است/ انتخاب مدیر زن در استان بر اساس شایستگی بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۳۳

استاندار قزوین گفت: مسایلی که در شمال و شمال‌غرب مرزهای ما رخ می‌دهد ما را با بحران آب رو به رو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت مدیریت آب، تغییر الگوی کشت و آبیاری قطره ای باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر اعتماد به زنان در اداره امور کشور گفت: وقتی می‌گوییم زنان در انقلاب و جنگ و انتخابات حضور داشته باشند، نمی‌توانیم بعد از پشت سرگذاشتن این مراحل زنان را نادیده بگیریم؛ به بیان بهتر وقتی‌پذیرفتیم زنان توان تشخیص دارند نمی‌توانیم بگوییم شما نمی‌توانید در عرصه اقتصادی و اجتماع فعالیت کنید.

استاندار قزوین از اقدام وزیر جهاد کشاورزی در انتخاب یک زن که سابقه مدیریت ترویج دارد برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی تشکر کرد و افزود: این انتخاب براساس شایستگی‌های ایشان بوده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: علیرغم این که استان قزوین کمتر از یک درصد خاک کشور را داراست ولی چهار درصد سهم کشاورزی کشور از آن استان قزوین است لذا وظیفه ما سنگین است و باید حمایت کنیم تا روز به روز به سمت بهبود پیش رویم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز