خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تحقیقی ارزشمند است که منجر به تولید محصول شود/ ضرورت همکاری پژوهشی با سازمان های موثر در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تحقیقاتی ارزشمندتر است که منجر به تولید محصول شود و همکاری پژوهشی با سازمان های موثر در حوزه سلامت از ضروریات است.

به گزارش ایلنا از کرمان، حمید رضا رشیدی نژاد در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه افزود: امیدواریم بزودی تزریق هایی در بخش پژوهش انجام شود و مشکلات مالی این بخش هم رفع شود .

وی در ادامه صحبت های خود از پژوهشگران و اساتید خواست تا مشارکت فعالی در بحث های اجرایی داشته باشند و دانشگاه را متعلق به خود بدانند.

رشیدی‌نژاد تاکید کرد: عمدتا ایرادی بر مسئولان‌گرفته می‌شود در رابطه با وضعیت‌مالی و نحوه توزیع آن است.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت های اعضای هیات علمی در پنج حوزه آموزشی، پژوهشی،درمانی، توانمند سازی اعضای هیات علمی و فعالیت های خارج دانشگاه خلاصه می شود.

وی عنوان کرد: در بحث پژوهشی، تحقیقی ارزشمند است که منجر به تولید محصول شود و همکاری با سایر سازمان های موثر در حوزه سلامت در حوزه پژوهش ضرورت دارد.

وی افزود: از دانشجویان و اساتید انتظار داریم فعالیت های تحقیقاتی خود را در قالبی انجام دهند که تنها به تولید مقاله تنها که البته آن نیز ارزشمند است منجر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز