خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان با حضور جهانگیری

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۹۹

شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان گفت: این طرح در زمینی به مساحت 80 هکتار در محدوده شهرک صنعتی شماره 2 مسجد سلیمان ایجاد شده‌ است.

عباس حسینی تصریح‌ کرد: ارزش سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر سه هزار و 630 میلیارد ریال است که در زمان تعیین شده به اتمام رسیده است.

 وی با اشاره به اینکه این مجموعه با دارا بودن امکانات و تجهیزات توانمند شرایط خاص تولید را فراهم کرده توضیح ‌داد: شرکت آلومینیوم کاوه با استفاده از پنج پرس منحصر به فرد در مجموع به ظرفیت 11 هزار تن که توانایی تولید انواع مقاطع ساختمانی، صنعتی، عمومی و آلیاژی تا مقطع 500 میلیمتر را دارد.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه استفاده از فناوری روز دنیا به منظور رفع نیاز و انتظارات مشتریان و ایجاد تنوع تولید با راه‌اندازی یک واحد قالب‌سازی ، واحد عملیات حرارتی ، واحد کار سرد و همچنین واحد خط رنگ الکترواستاتیک مجهز است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان با بیان اینکه برای احداث این کارخانه بیش از 100هزار متر خاکبرداری ، 55 هزار متر مکعب خاک ریزی ، 35 هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

وی افزود: برای احداث ساختمان کارخانه نیز بیش از دویست هزار و 300 تن اسکلت فلزی ساخته و نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز