خبرگزاری کار ایران

دانشگاه صنعتی ارومیه حیاط خلوت اصولگرایان

اصلاح طلبان اجازه سخنرانی در ارومیه را ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۲۳

در حالی که اصولگرایان به راحتی در دانشگاه صنعتی ارومیه سخنرانی برگزار می کنند، مجوز سخنرانی برای اصلاح طلبان صادر نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشگاه صنعتی ارومیه با برگزاری مراسم روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان مخالفت کرده است و تنها تشکل‌های اصولگرا با دعوت از صادق محصولی وزیرکشور دولت احمدی نژاد و قاضی پور، دانشگاه را تبدیل به میتینگ‌های بزرگ جریان اصولگرا کرده‌اند.

حبیب دانشمند، عضو ارشد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت : ما چند هفته قبل درخواست مجوز خود را به دانشگاه ارائه دادیم. که دانشگاه در زمان مقرر جواب نداد. در این حالت طبق اساسنامه ها اگر بعد از هفت روز به درخواست پاسخی داده نشود به معنای موافقت است و ما می توانستیم برنامه را برگزار کنیم اما دانشگاه اصرار داشت که بدون مجوز اجازه برگزاری مراسم را ندارید.

 

اصلاح طلبان اجازه سخنرانی در ارومیه را ندارند

وی افزود چند روز پیش در پاسخ به نامه انجمن اسلامی دانشجویان به ما اعلام کردند سخنرانی دکتر کیانوش راد نیاز به شرط اخذ مجوز  از مراجع مسئول" موافقت می شود. در حالی که پیش از این تشکل‌های اصولگرا، برای برنامه‌های خود مجوزی از استانداری نگرفته‌اند. 

دانشمند افزود وقتی برای دریافت مجوز به استانداری مراجعه کردیم آنها تاکید کردند برای برگزاری مراسم روز دانشجو نیازی به مجوز استانداری نیست و موافقت دانشگاه کفایت می‌کند. به این ترتیب هیچ‌کس مسئولیت لغو این مراسم را نمی پذیرد. در حالی که کیانوش راد در تبریز و تهران بدون هیچ مشکلی مهمان برنامه های روز دانشجو بود.

وی افزود متاسفانه همین رویه سالهای قبل برای آقای مطهری و زیباکلام طی شد و این سخنرانی ها مجوز نگرفتند.

معاون سیاسی وزیر کشور هم چند روز پیش گفته بود روز دانشجو، هیچ مراسمی توسط نهاد های خارج از دانشگاه لغو نشده  و هیچ برنامه‌ای نداشتیم که نیازمند ورود شورای تامین استان ها باشد.

به گزارش ایلنا سخنرانی شهربانو امانی در ارومیه هم با حاشیه های فراوانی مواجه شده بود اما در نهایت مجوز آن سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی صادر شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز