خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی‌ملی و بین‌المللی‌تیم‌های بازتوانی‌سگ‌های زنده‌یاب در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۸۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی در 2 بخش ملی و بین‌المللی برای تیم های آنست به میزبانی این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، رضا فلاح با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با موضوعات آموزشی نقشه خوانی و جی پی اس و دوره بین المللی جستو و نجات با حضور 70 تیم آنست در محل پایگاه امدادی و پشتیبانی جنوبشرق کرمان برگزار شد.

فلاح با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی برای تیم‌های آنست هلال احمر، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها در این دوره مهارت‌های لازم در زمینه جست و جوی افراد از زیر آوار را کسب و پس از آن با برگزاری مانور در کویر، نسبت به عملکرد سگ‌های زنده یاب اقدام کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی بین المللی جستجو و نجات برای تیم‌های آنست تصریح کرد: این دوره در سه فاز زیر نظر صلیب سرخ آلمان برگزار می شود که فاز نخست این دوره آموزشی در استان کرمان از مورخ 11 الی 15 آذرماه جاری برگزار شد.

لازم به ذکر است، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از نحوه برگزاری این دوره بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز