خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش رخ داد؛

کشف چهارمین جسد کوهنوردان حادثه اشترانکوه/ وضعیت مبهم 5 کوهنورد گرفتار در برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۱۰

دقایقی پیش چهارمین جسد کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات اشترانکوه لرستان پیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دقایقی پیش 2 جسد مفقودی دیگر از کوهنوردان حادثه اشترانکوه استان لرستان توسط نیروهای امدادو نجات پیدا شد.

به این ترتیب تاکنون 4 جسد از کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات اشترانکوه پیدا شده و جستجوها برای یافتن 5 نفر مفقودی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

نیروهای امداد و نجات استان‌های لرستان و خراسان رضوی و گروهی کوهنورد حرفه‌ای همچنان در دومین روز این حادثه از طریق راه های زمینی و هوایی در حال جستجو برای یافتن مفقودان این حادثه هستند.

بر اساس این گزارش 3 روز پیش یک تیم ۱۴ نفره کوه نوردی از مشهد که متشکل از ۱۲ مرد و ۲ زن بودند به قصد صعود به اشترانکوه با ارتفاع ۴۰۰۰ متر در استان لرستان سفر کردند که در شهرستان الیگودرز یک راهنما کوهنوردی نیز به آنها ملحق شد و این ۱۵ نفر روز گذشته دچار حادثه سقوط بهمن شدند که تاکنون جسد 4 نفر از این تیم یافت پیدا شده و ۶ نفر نجات یافتند و سرنوشت 5 نفر دیگر نامشخص است.

تیم‌های امداد و نجات متشکل از صدها نفر که عده‌ای کوهنورد حرفه‌ای نیز در میان آنها هستند از طریق دو هلی‌کوپتر و راه‌های زمینی در حال جستجوی این افراد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز